کد خبر: 6244 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲

با حضور بیش از 500 دانشجو برگزار شد؛

آزمون ورودی طرح ولایت دانشجویی استان +تصاویر

آزمون ورودی دوره خط امام استانی سال 97 با حضوربیش از 500 نفر از دانشجویان بصورت همزمان در اردبیل و دانشگاه های استان برگزار شد.

آزمون ورودی  طرح ولایت دانشجویی استان +تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز آزمون ورودی دوره خط امام استانی در سال 97 با حضور 510 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان بصورت همزمان در اردبیل و دانشگاه های شهرستان های استان برگزار شد.

ایرج صحرایی مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما به تبیین اهداف و رسالت های بسیج دانشجویی در برگزاری دوره های خط امام شامل طرح ولایت دانشجویی و شهید چمران پرداخت و گفت: این دوره ها هر ساله با استقبال قشر دغدغه مند جامعه در استان اردبیل نیز برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات طرح ولایت دانشجویی در سال 97 پرداخت و گفت: پس از فراخوان طرح در سطح دانشگاه های استان بیش از 600 نفر از دانشجویان جهت شرکت در آزمون اعلام آمادگی کردند که نهایتا تعداد 510 نفر از ثبت نام کنندگان در این آزمون شرکت کردند.

دبیر طرح ولایت دانشجویی استان از برگزاری یک دوره مصاحبه تخصصی از قبول شدگان در آزمون خبرداد و گفت: نفرات برتر به دوره های خط امام کشوری اعزام خواهند شد و سایر دانشجویانی که موفق به کسب شرایط لازم شوند به دوره های استانی که از 16 الی 29 تیرماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

وی از برگزاری اردوهای راهیان‌نور دانشجویی غرب کشور نیز خبرداد و گفت: معرفت جویان طرح ولایت دانشجویی قبل از اعزام به مشهد مقدس با حضور در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در غرب کشور ضمن فراگیری درس ایثار و شهادت با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

وی در پایان سخنان خود به تجربیات سالهای گذشته در اینخصوص اشاره کرد و گفت:امیدواریم با بهره مندی از تجربیات سالهای گذشته، طرح ولایت دانشجویی سال97 از بیشترین کیفیت لازم برخوردار بوده و بتوان نیروهای مؤثر و همطراز انقلاب اسلامی پرورش داده و جهت تداوم مسیر درخشان انقلاب و شهدای گرانقدر به جامعه اسلامی تحویل داد.

آزمون ورودی دوره های خط امام استان اردبیل با حضور دانشجویان دانشگاه های اردبیل  ویژه برادران در مسجد دانشگاه محقق و ویژه خواهران در حسینیه دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد

انتهای پیام/