کد خبر: 6259 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳

با حضور مسئولان دانشگاهی و استانی

یازدهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه محقق آغاز به کار کرد

یازدهمین جشنواره حرکت با حضور مقامات استانی و دانشگاهی در محوطه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه محقق سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کار کرد.

یازدهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه محقق آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر؛ یازدهمین جشنواره حرکت با حضور مقامات استانی و دانشگاهی  در محوطه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه محقق سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کار کرد.

عزیز حبیبی با بیان اینکه گفتمان دانشگاه محقق اردبیلی، گفتمان علمی با نگرش های دینی است، تصریح کرد: ما مدیون تمدن دینی هستیم و این ادعا را باید در عرصه های عملی به منصه ظهور برسانیم.

وی با اشاره به اینکه باید دانش را به مهارت و مهارت را به ثروت تبدیل کنیم، اضافه کرد: باید در حوزه های عملی، دستاوردهای خود را به جهانیان نشان دهیم.
حبیبی اظهار کرد: دانشجویان به عنوان سربازان مبارزه با سلطه دانش و فناوری باید تلاش کنند تا آموخته های علمی خود را به مهارت و کاربرد تبدیل کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: خدمت برای دانشجویان افتخار بزرگی است که باید قدردان این فرصت باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی اضافه کرد: خداوند بهترین فرصت را برای تحصیل و رشد به دانشجویان عنایت کرده است.
وی با بیان اینکه خداوند بهترین اندیشه و تفکر را به ایرانیان داده است، افزود: بهترین علوم از آن کسانی است که از مکتب ائمه اطهار پیروی کرده و در این مسیر حرکت می کنند.
حسنی با بیان اینکه در طول تاریخ جلوی رشد و پیشرفت جوانان ما را گرفته اند، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی، بستر برای رشد و پیشرفت جوانان کشور فراهم شده است.
رئیس پیشین دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه فرصت خدمت به جوانان در دوره های جوانی، میانسالی و آغاز پیری نصیب من شده است، اظهار کرد: فرصتی ایجاد شد که ۴ سال در دانشگاه محقق اردبیلی خدمت کنم، دانشگاهی که سرشار از نور، امید و کارهای نیک است.
دکتر گودرز صادقی افزود: خوشحالم که جای خود را به یکی از اساتید برجسته دانشگاه محقق اردبیلی می دهم که در ۴ سال گذشته یار و یاور ما بوده و از کیان دانشگاه صیانت و حفاظت می کرد.
وی اضافه کرد: دکتر حبیبی برای بار دوم به سمت ریاست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب می شوند و قطعا با استفاده از اندوخته های دوره قبل، گام های مثبتی در زمینه علمی و پژوهشی بردارند.
صادقی ادامه داد: ما معلمان طلبکار نظام و مردم نیستیم بلکه بدهکار ایثارگری های شهدا و خانواده های آنها هستیم.

رئیس اداره انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: مرحله دانشگاهی یازدهمین جشنواره ملی حرکت امروز آغاز به کار می کند و امیدواریم بتوانیم در مرحله منطقه ای و کشوری مقام کسب کنیم.

میترا اجودی مقدم با بیان اینکه هم اکنون ۵۷ انجمن علمی در دانشگاه محقق اردبیلی فعالیت می کنند، ادامه داد: این انجمن ها در ۸ دانشکده دانشگاه فعالیت می کنند و در طول یکسال گذشته ۳۰۰ برنامه مختلف اجرا کرده اند.
وی ادامه داد: در سال گذشته ۶۹ نشریه توسط انجمن های علمی دانشگاه منتشر می شد و ۳۳ افتخار منطقه ای کسب کرده ایم.