کد خبر: 6262 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶

معاون آموزشی و پژوهشی نهاد رهبری دانشگاه های استان معرفی شد

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل منصوب شد.

معاون آموزشی و پژوهشی نهاد رهبری دانشگاه های استان معرفی شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز طی جلسه معارفه معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان که با حضور مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های استان و سرپرست دانشگاه محقق  در این دانشگاه برگزار شد، مرتضی ابراهیمی معون سابق آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق بعنوان معاونآموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان معرفی شد.

عزیز حبیبی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم به تمجید از سابقه علمی و پژوهشی ابراهیمی پرداخت و گفت: ابراهیمی کسی است که در دانشگاه امام صادق(ع) تحصیل نموده و تمام دانش حوزه مدیریت را فراگرفته است.
وی با بیان اینکه با اخلاص بودن، پشتکار و قانون مداری از ویژگی های ابراهیمی است،گفت: انتخاب این شخص باعث کسب افتخارات علمی نهاد در سطح استانی خواهد شد.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان نیز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای تقرب به خداوند متعال یادآور شد و به تشریح اهمیت تاثیرگذاری اساتید در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و علمی در دانشگاه ها پرداخت.
وی با اشاره به انتصاب مرتضی ابراهیمی به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل، گفت: ولایی بودن و انقلابی بودن از ویژگی های بارز ابراهیمی است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه اساتید گروه معارف اسلامی در دانشگاه مایه افتخار هستند، گفت: 16 واحد درسی دانشجویان در گروه معارف اسلامی دانشجویان شکل می گیرد و این اهمیت این مسئله را نشان می دهد.

در پایان این مراسم علاوه بر اهدای حکم مرتضی ابراهیمی از زحمات چندین ساله حجت الاسلام مسعود رجب نژاد در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام/