پربازدیدترین ها

کد خبر: 6307 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵

به مناسبت سالروز ازاد سازی خرمشهر برگزار شد؛

نشست بصیرت افزایی بررسی توانمندی های دفاعی ایران در دانشگاه ازاد بیله سوار

نشست بصیرت افزایی بررسی دستاوردها و توانمندی های دفاعی ایران توسط بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد بیله سوار در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

نشست بصیرت افزایی بررسی توانمندی های دفاعی ایران در دانشگاه ازاد بیله سوار

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز نشست بصیرت افزایی گرامیداشت حماسه سوم خرداد با هدف تبیین دستاوردها و توانمندی های دفاعی ایران با سخنرانی اختری فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار شد.
 حسین منفرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار در ابتدای این نشست از آزادی خرمشهر به عنوان نماد پایداری و مقاومت ایرانیان در تمام طول تاریخ یاد کرد و گفت: این امر مهم تمام جهانیان را به تحسین وادار کرد.

وی افزود: شکست مفتضحانه ارتش بعثی که با پشتیبانی غرب و شرق و بیش از ۵۰ کشور نتیجه مقاومت شجاعانه، دلیری و ایمان ایرانیان بود که در سایه ولایت فقیه و زعامت حضرت امام خمینی (ره) حاصل شد.


 اختری فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بیله سوار نیز در ادامه این نشست از حماسه سوم خرداد به عنوان نماد مقاومت ملت قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی نام برد و گفت: پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه، لبنان، عراق و یمن در سایه پیروزی های حماسه سوم خرداد رقم خورده است.
 

انتهای پیام/