پربازدیدترین ها

کد خبر: 6329 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹

سرپرست دانشگاه محقق؛

همکاری دانشگاه محقق با ادارات"تعاون،کار و رفاه اجتماعی" و" فنی و حرفه ای" استان تقویت می شود

سرپرست دانشگاه محقق در راستای افزایش سطح همکاری دانشگاه با دستگاه های اجرایی استان، با مسئولان ادارات فنی و حرفه ای وتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان جداگانه دیدار کرد.

همکاری دانشگاه محقق با ادارات"تعاون،کار و رفاه اجتماعی" و" فنی و حرفه ای" استان  تقویت می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز مسئولان ادارات فنی و حرفه ای و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور در دانشگاه محقق با عزیز حبیبی سرپرست جدید این دانشگاه دیدار کردند.

حبیبی سرپرست دانشگاه محقق ابتدا در دیدار با مسئول فنی و حرفه ای استان به بیان اهمیت مهارت محوری  در آموزش دانشجویان پرداخت و گفت: دانشگاه محقق از آموزش های مهارتی- تخصصی اداره آموزش فنی و حرفه ای حمایت می کند.
وی با بیان اینکه دانشگاه محقق آماده همکاری جهت برگزاری دوره های آموزشی با اداره آموزش فنی و حرفه ای است، گفت:در دنیای امروز،که اقتصاد مهارت محور است باید به گونه ای حرکت کنیم که مهارت و تخصص افراد منجر به اشتغالزایی آنها می شود.
حبیبی با اشاره به اینکه دانشگاه متعهد به تفاهم نامه همکاری با اداره آموزش فنی و حرفه ای است، اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای ماموریت های اداره فنی و حرفه ای و دانشگاه و در چارچوب قانونی قابل اجرا بوده و آماده ایم که از ترم آینده این دوره های آموزشی را اجرا کنیم.
 
 مرکز تخصصی آپا آماده خدمت رسانی به دستگاه های اجرایی است
سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی همچنین در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به تشریح فعالیت های مرکز آپا دانشگاه محقق پرداخت و گفت:این مرکز در زمینه امنیت رایانه ای فعالیت می کند.
وی با اشاره به اینکه مرکز آپا خدمات تخصصی و حرفه ای به جامعه مخاطبان و نهادها ارائه می دهد، گفت: این مرکز با تکیه بر گروه پژوهشی امنیت شبکه و سیستم گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و استفاده از تجربه اساتید مجرب و متخصص، فارغ ‌التحصیلان برتر و دانشجویان نخبه دانشگاه محقق اردبیلی در جهت نیل به اهداف خدمات ‌رسانی به سازمان‌ها، اداره‌ ها و شرکت‌ ها گام برمی‌دارد.
وی با بیان اینکه مرکز آپا در 4 حوزه خدمات ارائه می دهد،گفت: ارزیابی امنیتی و صدور گواهی، تحلیل آسیب پذیری و بدافزار، رسیدگی به حوادث شبکه رایانه ای و امن سازی اتوماسیون صنعتی خدمات چهارگانه این مرکز هستند.
سرپرست دانشگاه محقق به قابلیت های مرکز اپا اشاره کرد و گفت: مرکز تخصصی آپا تاکنون دوره های مختلف تخصصی را برای دانشگاهیان و ادارات مختلف برگزار کرده و آماده برگزاری دوره های تخصصی برای دستگاه ها و ادارات است.
انتهای پیام/