پربازدیدترین ها

کد خبر: 6339 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان:

مسئولین کشور با عمل به فرامین امام راحل،اهداف انقلاب را محقق کنند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل گفت: بازخوانی اندیشه های امام راحل و عمل به فرامین ایشان در تمام سطوح مدیریتی باید مورد توجه مسئولین قرارگیرد.

مسئولین کشور با عمل به فرامین امام راحل،اهداف انقلاب را محقق کنند

حجت الاسلام سیف اله مدبر رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ابصارخبر به ویژگی های امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت:امام خمینی (ره) مصداق روشن (علما امتی افصل من انبیا بنی اسراییل) هستند.

وی با بیان اینکه امام راحل نه تنها یک ملت بلکه جهان اسلام را نجات و راه و روشن را به آنان نشان داد، گفت: در زمان رحلت امام خمینی (ره) تمام مردم از کوچک تا بزرگ از پیر تا جوان داغدار و عزادار رحلت این مرد بزرگ بودند و اکنون نیز علی رغم گذشت چند دهه از رحلت آن مرد فرزانه و عالم بی نظیر مردم با شور و حالی خاص در مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حاضر می شوند که همین امر نشان از راه راستین ایشان و عشق و علاقه وصف ناپذیر مردم به علمای خود بوده است.

 مدبر در ادامه سخنان خود عمل به رهنمود های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تمام سطوح مدیریتی کشور را خواستار شد و گفت: مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان باید رهنمود های امام خمینی (ره) را الگویی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی قرار داده و با عمل به رهنمود های ایشان در راه رسیدن به سعادت تلاش کنند.

وی وضعیت کنونی کشور را یادآور شد و گفت: اگر به تحقیق و بررسی وضعیت کنونی کشور در رابطه با کیفیت عمل به فرامین امام خمینی (ره) بپردازیم، متوجه می شویم که متاسفانه در حوزه های فرهنگی و امکانات رفاهی آن طور که باید و شاید وضعیت مناسبی پیش روی ما نیست گرچه در برخی از حوزه ها همانند دفاعی عملکرد مناسب و قابل قبولی داشته اند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه در حوزه فرهنگی اقدامات مناسبی در جهت شناساندن اهداف، رهنمودها و فرامین امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به جوانان انجام نپذیرفته است و همین موضوع باعث ایجاد آسیب هایی در جامعه بین جوانان شده است.»

مدبر خواستار بازخوانی اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی در مسئولان کشور شد و گفت: آشنا کردن نسل جدید با اهداف و فرامین امام خمینی (ره) برای رسیدن به نقطه کمال انقلاب اسلامی از جمله وظایف مسئولان است.

وی از جوانان به عنوان یکی از ارکان اصلی رشد و توسعه جوامع نام برد و گفت: مسولان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز برای ادامه مسیر انقلاب و برای رسیدن به کمال باید از این فرصت نهایت بهره را برده و در شناساندن اهداف راستین انقلاب اسلامی به جوانان گام بردارند تا مسیر انقلاب به جوانان با انگیزه و آگاه جامعه تحویل داده شود.

 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان در پایان سخنان خود آسیب های اجتماعی کنونی جامعه را یادآور شد و گفت: برای اینکه جوانان بتوانند در مسیر انقلاب اسلامی قرار گرفته و بار سنگین آن را بپذیرند، باید آسیب ها و مشکلاتی هم چون بیکاری، امید به زندگی و چگونگی تشکیل زندگی که دامن جوانان را گرفته است رفع شود تا این جوانان با فراغ بال و آسودگی خاطر به فکر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و عمل به فرامین و رهنمودهای امام خمینی (ره) باشند.

انتهای پیام/