کد خبر: 6350 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در دانشگاه محقق

محفل انس با قرآن کریم و گرامیداشت سالروز عروج ملکوتی امام راحل و شهدای گرانقدر قیام 15 خرداد در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در دانشگاه محقق

به گزارش ابصارخبر، پیش از ظهر امروز محفل انس با قرآن کریم و گرامیداشت سالروز عروج ملکوتی امام راحل و شهدای گرانقدر قیام 15 خرداد در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان در این مراسم با بیان اینکه اولیای الهی هیچ ترس و ابایی در کارهایشان نبوده است،گفت: اولیای الهی هر کاری که آغاز می کردند را به پایان می رساندند و این وعده الهی است.
وی افزود: در طول تاریخ همه انبیا برای استقرار حکومت و حاکمیت الهی آمده اند و کارهای ارزنده ای در این زمینه داشته اند.
حسنی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به تکلیف خود عمل کرد،افزود: چون کار امام خمینی(ره) برای خدا بود بنابراین حرکت خویش را آغاز کردند و انقلاب اسلامی پیروز شد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه امام خمینی(ره) اخلاق در عمل داشتند، گفت: حرکت امام راحل، دینی و به تبعیت از ائمه اطهار بود.
حسنی با بیان اینکه استکبارستیزی یکی از ویژگی های بارز امام راحل بود، گفت: وقتی انسان آسمانی می شود، همه چیز را کوچک می بیند و امام خمینی(ره) به دلیل آسمانی بودن کل قدرت ها را در مقابل قدرت الهی کوچک می دیدند.

عزیز حبیبی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این مراسم با بیان اینکه افکار قرآنی باید در تمامی ابعاد زندگی جاری شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم اندیشه های قرآنی در تمام ابعاد زندگی طنین انداز شود به همین دلیل امیدوارم با برگزاری چنین برنامه هایی به این مهم دست یابیم.
 قرائت قرآن توسط قاریان ملی و بین المللی، اجرای تواشیح و مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حاج محمد باقر منصوری از دیگر بخش های این برنامه بود.

انتهای پیام/

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/