کد خبر: 6408 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)؛

روحیه عاشورایی رزمندگان توطئه های دشمنان را در مرزهای کشور خنثی می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: امروز رزمندگان ما در قالب اعتقادات و باور‌های خودشان و با اعتقاد مهدوی و با اندیشه الهی و روحیه عاشورایی مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند.

روحیه عاشورایی رزمندگان توطئه های دشمنان را در مرزهای کشور خنثی می کند

به گزارش ابصارخبر به نقل از خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در جمع رزمندگان تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور، گفت: امروز رزمندگان ما در قالب اعتقادات و باور‌های خودشان و با اعتقاد مهدوی و با اندیشه الهی و روحیه عاشورایی مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند.

وی گفت:امروز کشورهای مزدور و خبیث استکبار می خواهند که با رسیدن ایران به 40 سالگی انقلاب خود مقابله کنند و کشور ایران سرنگون شود و پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا یکی از برنامه‌های بزرگ آمریکا را مقابله با 40 سالگی ایران اعلام کرده و گفته است اگر این امر محقق شود آمریکا دیگر کاری در مقابل ایران نمی‌تواند انجام دهد؛ این حرف این وزیر یعنی ذلالت و نابودی آمریکا.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز هدف آمریکا از تشدید تحریم‌ها علیه ایران ایجاد یأس و نا امیدی و تشنج در دل مردم است، اما ملّت ایران باور داشته باشند و بدانند که این‌ها کارها و حرف ها رجز خوانی بیش نیست.

وی افزود: این انقلاب اسلامی بنا به فرمایشات امام خامنه‌ای به سادگی به دست نیامده است و هزینه داده و ماهم امروز یقین داریم که تا ابد ایران انقلاب اسلامی خود را حفظ خواهد نمود و با تأسی از اهل بیت علیهم اسلام و با محک قراردادن اعتقادات و باورهای خودشان امروز در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.

فیاضی بیان داشت: امروز رزمندگان و جوانان ما در قالب اعتقادات و باور‌های خودشان در مقابل توطئه‌های دشمنانی که شبانه روزی تلاش دارند تا امنیت کشور و آسایش ملت را بهم بزنند جانانه ایستاده اند و در این مرز‌هایی که جای سکونت نیست آمده اند و با اعتقاد مهدوی و با اندیشه الهی تلاش‌های شبانه روزی خود را قطع نمی‌کنند و در مقال دشمنان با ادبیات عاشورایی ایستاده اند.

وی تصریح کرد: رزمندگان ما همچنان که در جنگ فرهنگی سینه سپر کرده اند، در جنگ نظامی هم با تمام توان خود در این مناطق صعب العبور از مرز‌های کشور برای حفظ آسایش و امنیت مردم عزیزمان آسایش، جان و زندگی خودشان را فدای ایران اسلامی می‌کنند.

انتهای پیام/