کد خبر: 6413 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴

پدر دانشجوی شهید محبوب قربانی؛

فرزندم شهید راه دین است/ خدمت به دین خدمت به اسلام است

پدر دانشجوی شهید محبوب قربانی گفت: فرزند من شهید راه دین است و خدمت به دین خدمت به اسلام بوده و شهید اسلام متعلق به جهان اسلام و ملت عزیزمان است.

فرزندم شهید راه دین است/ خدمت به دین خدمت به اسلام است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پدر دانشجوی شهید محبوب قربانی در حاشیه مراسم اهدای مدرک کارشناسی فرزندش گفت: فرزند من شهید راه دین است و خدمت به دین خدمت به اسلام بوده و شهید اسلام متعلق به جهان اسلام و ملت عزیزمان است.

وی ادامه داد: "محبوب" 12 سال پیش با شور اشتیاق استخدام نیروی مرزبانی شد و همیشه می‌گفت: راه عزت در این شغل هست و ان شاء الله خدا ما رو در این راه سربلند کند و از من و مادرش همیشه طلب دعا داشت و فرزندم خدمت خود را صادقانه و با اخلاص به اتمام رساند.

پدر شهید قربانی افزود: مردم عزیز ایران ادامه دهنده راه شهدا و راه ولایت باشند چرا که وجود شهدا در کشور یک سرمایه است و همه باید با کار‌های صالح خودشان حافظ خون شهدا، اسلام و کشور باشند.

وی ادامه داد: پسرم همیشه با محبت با من صحبت می‌کرد و در دوران خدمت هر بار که تماس میگرفتم در اولین تماس جوابم را می‌داد، حال هرکجا بود جواب من را بی پاسخ نمیگذاشت و محبوب آنقدر با عشق و با صفا بود که هنگام صحبت با آن لذت می‌بردم.

شهید محبوب قربانی دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی و از مرزبانان غیور کشور بود که همزمان با شب شهادت حضرت علی (ع) و لیالی قدر امسال در درگیری با تروریست‌ها در شهرستان مرزی سردشت از توابع آذربایجان غربی به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/