کد خبر: 6429 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱

رئیس دانشگاه محقق؛

کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق جهت بهره برداری به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس دانشگاه محقق با بیان اینکه برای بهره برداری از کتابخانه مرکزی دانشگاه، 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: تلاش می شود بودحه لازم از محل اعتبارات پیش بینی نشده تامین شود.

کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق جهت بهره برداری به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتب تخصصی فارسی و لاتین در این دانشگاه به روند تکمیل کتابخانه مرکزی دانشگاه پرداخت و گفت: برای بهره برداری کامل از کتابخانه مرکزی دانشگاه، چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

وی با بیان اینکه به خاطر طولانی شدن زمان اجرای پروژه، اعتبارات دولتی آن تمام شده است، گفت: در طول ۲۰ روز گذشته کارشناسان سازمان برنامه و بودجه از این پروژه بازدید کردند.

حبیبی در ادامه سخنان خود به نتایج جلسه ای در این خصوص که با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و مدیر برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه در سازمان برنامه و بودجه کشور تشکیل شد اشاره کرد و گفت:  با توجه به اینکه این پروژه دارای پیشرفت بالای ۸۵ درصد است، تصمیم گرفته شد تا با کمک نمایندگان استان در مجلس و استاندار اردبیل، از محل اعتبارات پیش بینی نشده با طی تشریفات اداری، مبلغ چهار میلیارد تومان در اختیار دانشگاه قرار گیرد تا سریعا تجهیزات خریداری شود، که امیدواریم در صورت تحقق این امر، کتابخانه مرکزی دانشگاه سالجاری به بهره برداری برسد.

وی اظهارامیدواری کرد: با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونت ها و دانشکده ها، فضای همدلی و هم افزایی توام با رشد و توسعه در دانشگاه محقق اردبیلی برقرار باشد.


 انتهای پیام/