کد خبر: 6440 ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳

با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد؛

جشن آغار فعالیت حرفه ای نومعلمان اردبیل + تصاویر

جشن آغار فعالیت حرفه ای نومعلمان اردبیل همزمان با جشن فارغ التحصیلی در مجتمع فرهنگی هنری فدک برگزار شد.

جشن آغار فعالیت حرفه ای نومعلمان اردبیل + تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز جشن فارغ التحصیلی دانشجومعلمان ورودی سال 93 دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل همزمان با جشن آغاز فعالیت حرفه ای این نومعلمان و با حضور جمعی از مسئولان استانی با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام زمانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در ابتدای این مراسم ضمن عرض عرض خیرمقدم به نومعلمان ،آغاز فعالیت حرفه ای این معلمان را به آنها تبریک گفت و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از دانشجومعلمان، افزود: تولید علم اصلی ترین نیاز جامعه  و هدف جامعه است که باید در سرلوحه امور قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به فرازهایی از سخنان گوهربار امیرالمونین امام علی(ع) نیز اشاره کرد و گفت: نومعلمان باید از همین ابتدای کار  و انجام رسالت مهم تعلیم و تربیت بکوشند و دقت کنند که در کمال علم به اخلاق و تربیت دانش آموزان خود را با فضایل اخلاقی تربیت کنند تا آنها راستگو بارآمده و در طول دوران زندگی خود با درستی و صداقت فعالیت کنند.

زمانی در پایان سخنان خودبا بیان اینکه  علم بدون ایمان و عقیده پایدار نیست، گفت: تجربه مکاتب مختلف نشان داده است که علم به تنهایی نمی تواند انسان را به سعادت برسناد.

وی تصریح کرد: آنچه که مایه نجات بشر است الگوهای اخلاقی و آموزه های دینی است.