کد خبر: 6468 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰

در دیدار استاندار اردبیل و رئیس دانشگاه محقق با وزیرعلوم مطرح شد:

قول مساعد وزیرعلوم برای کمک به گسترش زیرساخت‌های دانشگاه محقق

وزیرعلوم در دیدار با استاندار و رئیس دانشکاه محقق برای حل مشکلات این دانشگاه قول مساعد داد وگغت: وزارت علوم در خصوص کمبود فضاهای آموزشی، پژوهشی این دانشگاه کمک خواهد کرد.

قول مساعد وزیرعلوم برای کمک به گسترش زیرساخت‌های دانشگاه محقق

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، ۱۹ تیرماه با دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و گفتگو کردند.
دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در این دیدار برای حل مشکلات دانشگاه محقق اردبیلی قول مساعد داد و افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص کمبود فضاهای آموزشی، پژوهشی و دانشجویی و اجرای پروژه های عمرانی این دانشگاه کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در سال جاری و نیز در سال های آتی، کمک های بیشتری نسبت به سال های گذشته برای دانشگاه محقق اردبیلی می کنیم، اضافه کرد: صرفه جویی در هزینه ها و حذف هزینه های زائد باید در دستور کار دانشگاه ها قرار بگیرد.
مهندس اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز گفت: به منظور ارتقای تاثیرگذاری دانشگاه محقق اردبیلی در سطح ملی و استانی، اعتبارات لازم و مورد نیاز از منابع استانی برای تسریع در پیشرفت پروژه های عمرانی دانشگاه اختصاص داده خواهد شد.
در این دیدار دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: پروژه های عمرانی اولویت دار دانشگاه محقق اردبیلی مشخص شده و در راستای تسریع در اجرای آنها تلاش می کنیم.
وی افزود: پروژه های عمرانی کتابخانه مرکزی، ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی و ساختمان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی با زیربنای تقریبی ۱۵ هزار متر مربع در طول ۲ سال آتی به بهره برداری می رسد.
حبیبی ادامه داد: از محل فروش خوابگاه دانشجویی و سایر منابع، ساخت ۲ خوابگاه یکی برای پسران و یکی برای دختران در برنامه سال های ۹۷ و ۹۸ قرار می گیرد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: با مساعدت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصویب احداث استخر این دانشگاه در برنامه سال ۹۸ قرار گرفت.

انتهای پیام/