کد خبر: 6470 ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱

کسب عنوان قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اردبیل در مسابقات وزنه برداری قهرمانی دانشجویان کشور

تیم وزنه برداری دانشگاه آزاد اردبیل با کسب ۳۹۷/۶ امتیاز در بین 38 دانشگاه و موسسه آموزش عالی از سراسر کشور به عنوان قهرمانی نخستین دوره قهرمانی وزنه برداری دانشجویان کشور دست یافت.

کسب عنوان قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اردبیل در مسابقات وزنه برداری قهرمانی دانشجویان کشور

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، نخستین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با شناخت نفرات برتر در دانشگاه محقق اردبیلی به کار خود پایان داد.

تیم وزنه برداری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل متشکل از ۶ ورزشکار به اسامی محمد آژیر،بهنام باقریان،مهرداد هاشم زاده،مهرداد قهرمانی،فردین نادری و علی نعمتی مقدم با مربیگری مهردادصفری در این مسابقات توانستند با کسب ۳۹۷/۶ امتیاز با اقتدار در سکوی قهرمانی قرار گیرد.

 همچنین در این دوره از مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با ۳۴۷/۶ امتیاز و دانشگاه ازاد اسلامی تیران با ۲۰۹/۳ امتیاز در سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

 محسن دادرس دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی مقام اول وزن ۱۰۵+ کیلوگرم اولین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور را کسب کرد. همچنین در این وزن فردین نادری از دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و محسن ایمانی از دانشگاه آزاد اسلامی اسلام شهر مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در وزن ۵۶ کیلوگرم، سامان کریمی از دانشگاه آزاد اسلامی قروه، محمد محمدی از دانشگاه آزاد اسلامی تیران و هادی جانی پور از دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در وزن ۶۲ کیلوگرم، احد محمدی از دانشگاه آزاد اسلامی ساری، امیر شجاع فرد از دانشگاه تفرش و حسن بادیه نشین از دانشگاه پیام نور رفسنجان مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن ۶۹ کیلوگرم، نیما نعمتی از دانشگاه جامع علمی کاربردی زنجان، مرتضی کریمی از دانشگاه آزاد اسلامی فریدون و امیر امیری از دانشگاه آزاد اسلامی تیران مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن ۷۷ کیلوگرم مقام اول تا سوم به ترتیب به رضا قاسمی از موسسه آموزش عالی نجف آباد، محمدهادی پورحسینی از دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد و علیرضا کاردانیان از دانشگاه فنی سنندج تعلق یافت.
مقام اول تا سوم وزن ۸۵ کیلوگرم نیز به ترتیب به حامد نوری از دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، ابوالفضل خرده بین از دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و مهدی نریمانی از دانشگاه سمای کرج رسید.
همچنین در وزن ۹۴ کیلوگرم، امیر حقوقی از دانشگاه سمای تبریز، ابراهیم غریبی از دانشگاه پیام نور اردبیل و رامین دویرانی از دانشگاه آزاد اسلامی زنجان مقام اول تا سوم را کسب کردند.
نهایتا در وزن ۱۰۵کیلوگرم رضا بیرالوند از دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد، اشکان ملاشفیعی از دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت و مهرداد هاشم زاده از دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل مقام اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در این دوره از مسابقات امیر حقوقی، رضا بیرالوند و محسن دادرس به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب شدند.
شایان ذکر است نفرات برتر این دوره از مسابقات جهت اعزام به مسابقات جهانی لهستان که شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد، به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت خواهند شد.
 
انتهای پیام/