کد خبر: 6508 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱

بازدید عضو هیات علمی دانشگاه آتاتورک ترکیه از دانشگاه محقق

عضو هیات علمی دانشگاه آتاتورک ارزروم ترکیه با حضور در دانشگاه محقق ضمن نشست با اساتید گروه جغرافیای این دانشگاه از موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق نیز بازدید کرد.

بازدید عضو هیات علمی دانشگاه آتاتورک ترکیه از دانشگاه محقق

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز ابراهیم کوپار عضو هیات علمی دانشگاه آتاتورک ارزروم ترکیه با حضور در دانشگاه محقق ضمن نشست با اساتید گروه جغرافیای این دانشگاه از موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق نیز بازدید کرد.
 عضو هیات علمی دانشگاه آتاتورک ارزروم ترکیه در این نشست به شاخه های علم جغرافیا در ترکیه اشاره و نحوه تحلیل داده ها در علوم جغرافیایی را تشریح کرد.
وی در ادامه این نشست به وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان رشته جغرافیا در ترکیه و نحوه حمایت دولت ترکیه از تحقیقات جغرافیایی را اشاره کرد و گفت: عضویت در فصلنامه علمی پژوهشی جغرافیای طبیعی دانشگاه محقق و شرکت در اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای توسعه گردشگری پایدار با تاکید بر استان اردبیل باعث افتخار وی است.
کوپار در ادامه برنامه خود با حضور در موزه تاریخ علوم دانشگاه محقق و بازدید از آثار موجود در این موزه، اقدامات صورت گرفته را ارزشمند و نفیس دانست و گفت: این موزه برای نسل های مختلف بسیار آموزنده است.
 

انتهای پیام/