پربازدیدترین ها

کد خبر: 6516 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳

رئیس نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد؛

برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مشهد مقدس

رئیس نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید این دانشگاه خبرداد و گفت: این دوره آموزشی به مدت 5 روز در مشهد مقدس برگزار شد.

برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام حمید واحدیزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از برگزاری ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مشهد مقدس با حضور جمعی از اساتید هیئت علمی خبرداد و گفت: در این دوره 5 روزه برنامه آموزشی و کارگاهی سطح 2 همچون نظام سیاسی با موضوع سیاست خارجی به مدت 16 ساعت و کارگاه های سبک زندگی به مدت8 ساعت طراحی و اجرا شد.

وی مراسم افتتاحیه ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اشاره کرد و گفت: مراسم افتتاحیه با حضور حجت الاسلام ترابی رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاههای استان خراسان رضوی برگزار شد .

واحدیزاده در ادامه سخنان خود به تبیین اهداف برگزاری این دوره در مشهد مقدس پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این دوره ها کسب معرفت و آشنایی بیشتر با آموزه های دینی و افزایش بصیرت سیاسی و همچنین آشنایی با سبک زندگی اسلامی و آموزه های الهی برای تعالی و ارتقای سطح زندگی و رشد فضائل اخلاقی و رفتاری، ایجاد صمیمیت، افزایش همدلی و رشد بهره وری آموزشی و تربیتی در دانشگاه بود.
وی افزود: سعی کردیم در ضمن برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی برای اساتید، برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی نیز برای اساتید، خانواده های محترم و فرزندان ایشان نیز برگزار نماییم.
 واحدی زاده در ادامه سخنان خود به محتوای دوره  و اساتید نیز اشاره کرد و گفت: دوره آموزشی اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی سطح 2 با حضور علی شیرخانی و سلسله جلسات آموزشی و فرهنگی با موضوع سبک زندگی به وسیله مسئول نهاد و دوره آموزشی با حضور حسنی جامعه شناس و عضو هیئات علمی دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین برنامه های فرهنگی از قبیل زیارت امام زادگان یاسر و ناصربن موسی (علیهماالسلام) ، اجرای مسابقات ورزشی ، فرهنگی و اردوی تفریحی طرقبه و منطقه سیاحتی چالیدره از برنامه های اجرایی در طول دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.
 

انتهای پیام/