کد خبر: 6534 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱

با حضور مسئولین دانشگاه ها و بسیج انجام گرفت:

اعزام گروه های جهادی دانشجویی مشکین شهر به مناطق محروم

گروههای جهادی شهید عبدلی متشکل از دانشجویان جهادگر دانشگاه های مشکین شهر با بدرقه مسئولین دانشگاه و بسیج جهت محرومیت زدایی به مناطق محروم اعزام شدند.

اعزام گروه های جهادی دانشجویی مشکین شهر به مناطق محروم

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، محمد گل محمدی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان مشکین شهر در گفتگو با خبرنگار ما از اعزام گروه های جهادی دانشجویی این شهرستان به مناطق محروم خبرداد و گفت: در مجموع 140 دانشجوی بسیجی از دانشگاه های شهرستان در قابل 4 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند تا ضمن خودسازی به محرومیت زدایی این مناطق بپردازند.

وی در ادامه سخنان خود رسیدگی به وضعیت محرومین و مستضعفان جامعه را از آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دانشجویان با حضور در این مناطق ضمن خودسازی می توانند خود را برای خدمت به کشور و انقلاب در سالهای آتی آماده کنند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان مشکین شهر در پایان سخنان خود به زمینه های جهادی دانشگاه های این شهرستان اشاره کرد و گفت:گروه های جهادی دانشجویی مشکین شهر به استعداد 100 دانشجوی خواهر و 40 دانشجوی برادر در زمینه های فرهنگی شامل آموزش قرآن، احکام، نشست های روشنگری و عقیدتی، آموزش خیاطی، کارگاه های سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و کلاس های تقویتی برای دانش آموزان خدمت رسانی خواهند کرد.

وی فعالیت های جهادی برادران را نیز یاداور شد و گفت: دانشجویان برادر نیز علاوه بر فعالیت های فرهنگی و آموزشی فوق الذکز در قسمت عمرانی نیز ترمیم خانه محروم در روستاها را در برنامه خود دارند.

گل محمدی به عرصه های جهادی مد نظر جهادگران دانشجو نیز اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی شهید عبدلی، شهید سلیم زاده. شهید مستعلی زاده و شهید بنی هاشم جهت محرومیت زدایی و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به ترتیب به روستاهای موئیل، خرم آباد، مجنده و  جمال آباد اعزام شدند.

انتهای پیام/