کد خبر: 6536 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱

حجت الاسلام ابوترابی فرد؛

ایستادگی در برابر آمریکا امروز شعار منطقه‌ای است

امام جمعه موقت تهران در اردبیل با بیان اینکه اکنون ایران در برابر همه قدرت‌های جهان ایستاده است، گفت: امروز ایستادگی ایران در برابر آمریکا تبدیل به یک شعار منطقه‌ای شده است بطوریکه شعار مرگ بر آمریکا در هه جای منطقه سر داده می شود.

ایستادگی در برابر آمریکا امروز شعار منطقه‌ای است

به گزارش ابصارخبر به نقل از  خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای غریب آزاده اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهارداشت: ملت سوریه، دولت سوریه، ملت عرق، دولت عراق، حزب الله لبنان، مسیحیان، اهل تسنن و همه امت جهان اسلام امروز پایه پای هم در کنار هم و در کنار ملت ایران هستند.

وی تاکید کرد: ایران امروز از بالاترین سطح امنیت و وحدت ملی برخوردار است و دشمنان به ویژه آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی برای فروپاشی وحدت امت اسلامی بکند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ملت ایران و آزادگان غیور معادلات نظامی و بین المللی را در دنیا تغییر دادند، تصریح کرد:امروز تاثیر ایستادگی ملت ایران، مقاومت عراق و سوریه، یمن را به وجود آورده است به گونه‌ای که ملت یمن امروز با اراده ستودنی در مقابل استکبار ایستادگی می‎کند.

ایستادگی در برابر آمریکا تبدیل به یک شعار منطقه‌ای شده است

وی گفت: امروز ایستادگی در برابر آمریکا تبدیل به یک شعار منطقه‌ای شده است و تنها در ایران نیست که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس دوران سخت ملت ایران بود، اظهار داشت: ما آن دوران سخت را با عزت تمام پشت سر گذاشتیم و آینده را هم با این روحیه ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: ما در نیمه راه هستیم و اکنون ایران در برابر همه قدرت‌های جهان ایستاده است به طوری که دشمنان از مقاومت و ایستادگی ایران در برابر استثمار و استعمار و دو جنگ ناجوانمردانه در حیرت و بهت فرو رفته اند.

هر روز بر قدرت جبهه مقاومت افزوده می‌شود

ابوترابی فرد با تاکید بر اینکه عزت و اقتدار امروز خود را مدیون شهدا و آزادگان هستیم، تصریح کرد: در سایه همین اقتدار است که رئیس جمهور آمریکا که با زبان خشم و عاری از ادب درباره ایران سخن می‌گفت: امروز می‌گوید در هر جایی که ایران ارداه کند ما آماده مذاکره هستیم.

وی اضافه کرد: دشمنان هر روز یک سنگر خود را از دست داده و هر روز بر قدرت جبهه مقاومت افزوده می‌شود.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: امروز روز به روز اتحاد و انسجام مسلمانان در فلسطین، به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد.

وی بیان اینکه با گذر از سختی‎ها می‌توان به پیشرفت رسید، افزود: برخلاف تلاش دشمنان برای تصویب قطعنامه‌های ضد انسانی علیه ایران در سازمان امنیت، امروز کشور ما جزو کشور‌های برتر جهان در تولید علم و فناوری است.

ابوترابی فردافزود: اگر عربستان تمام ذخایر خود را هم صرف تشکیل قدرتی مثل قدرت ایران کند به هیچ وجه موفق نخواهد بود.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی دارای نیروی انسانی مستعد و وحدت ملی بی نظیر و بر خوردار از علم و دانش روز است که باید از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده کرد.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آزادگان نماد قدرت و استقامت ملت ایرانند، گفت: آزادگان حتی یک لحظه هم دست از کار و تلاش و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر نداشته اند.

وحدت و همدلی نیاز امروز کشور است

وی نیاز امروز کشور را وحدت و همدلی دانست و گفت: امروز همه باید در کنار هم باشیم چراکه ملت ما در سایه وحدت، همدلی توانست دوران سخت انقلاب را پشت سر بگذارد.

ابوترابی فرد تاکید کرد: برای پیشرفت اقتصادی و گذر از این دوران سخت کنونی نیازمند کار و تلاش و فعالیت اقتصادی مبتنی بر علم و دانش و دوری از اسراف هستیم.

وی گفت:آزادگان کشور آبروی ملت ایران هستند و مقام معظم رهبری آزادگان را الماس‌های درخشان می‌نامند.

در یادواره شهدای غریب آزاده اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل آزادگان، ایثارگران، خانواده‌های شهدا، مسئولان نظامی و انتظامی استان اردبیل و مردم حضور گسترده داشتند.