پربازدیدترین ها

کد خبر: 6545 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان؛

جنبش دانشجویی در پیگیری مسائل بومی ورود کند

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با انتقاد از نحوه فعالیت جنبش دانشجویی در استان از این ظرفیت انقلابی خواست تا با حضور در عرصه های اجتماعی و استان و پیگیری مطالبات مردم نقش خود را به درستی ایفا کند.

جنبش دانشجویی در پیگیری مسائل  بومی  ورود کند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز نشست مشترک مسئولان ناحیه بسیج دانشجویی با فرماندهان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان در اردبیل برگزار شد.

سجاد محمدی جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی به مسئولین دفاتر و حوزه ها به بررسی وضعیت حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی استان پرداخت و گفت: مطالبه گری انقلابی از مسئولین جزء  اولویت بسیج دانشجویی است.

وی در ادامه سخنان خود فلسفه وجودی رابطین حوزه ها در دفاتر بسیج دانشجویی را یادآور شد و گفت: همه فعالیت های بسیج دانشجویی مستلزم پایبندی به ضوابط و قانون های موجود است.

صابری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشویی استان در ادامه این نشست با انتقاد از رکود بدنه جنبش دانشجویی در خصوص پیگیری مطالبات مردمی، واکنش های جنبش دانشجویی در اعلام مواضع در موضوعات استانی چون کشت و صنعت مغان، منطقه اقتصادی نمین بر اساس  عقلانیت و منطق و زیر سایه شرع و قانون را خواستار شد و گفت: بسیج دانشجویی بعنوان یکی از اعضای جنبش دانشجویی می تواند نقش بسزایی در فعالیت های این جنبش ایفا کند بطوریکه می تواند با درک وضعیت و شرایط موجود موجب احقاق حق مردم در مسائلی از این دست باشد.

وی با بیان اینکه کشت و صنعت مغان زمانی علاوه بر تامین مایحتاج کشور به امر صادرات نیز می پرداخت به جای اینکه امروز شاهد رونق این مجموعه عظیم باشیم متاسفانه با عقب گردی بی سابقه مواجه بوده و به جای اشتغالزایی و درآمدایی برای استان با رکود خود موجب بیکاری و کاهش منابع مالی استان نیز شده است، در حالیکه اگر جنبش دانشجویی در این زمینه فعال بود می توانست، با پیگیری مطالبات مردمی از کانال های قانونی از ایجاد شرایط کنونی جلوگیری کند.

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان نیر ضمن بیان نکات اخلاقی به تبیین ویژگی های یک مدیر انقلابی و جهای پرداخت و گفت: بسیج دانشجویی با حضور فعال خود در سطح دانشگاه می تواند بر سبک زندگی دانشجویی تاثیر گذاشته و  زمینه های سبک زندگی اسلامی ایرانی را در بین دانشجویان ترویج دهند.

انتهای پیام/