کد خبر: 6551 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در اردبیلی:

مدیران اشرافی، سرطان توسعه کشورهستند.

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در اردبیل وی با بیان اینکه متاسفانه سرطان توسعه کشور، مدیران اشرافی هستند گفت: اگر مدیران کشور تغییر کنند ولی محاسبات مربوطه بر مبنای نئوکینزی ها اداره شود دچار مشکل خواهیم بود.

 مدیران اشرافی، سرطان توسعه کشورهستند.

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع نخبگان و اساتید دانشگاهی مدیران اشرافی، سرطان رشد و توسعه کشور در ابتدای سخنان خود به تشریح نظریه بخش محرومیت زدایی و الگوی پیشرفت اسلامی پرداخت و گفت: الگوی پیشرفت اسلامی برای تمامی مشکلات کشور به ویژه مسئله محرومیت زدایی به عنوان یک آفت؛ راهکار مناسب موجود است که نظریه تعرُّف راه حل این مسئله است.

وی با بیان اینکه راه حل مسئله محرومیت زدایی به عنوان آفت جامعه؛ نظریه تعرُّف استبه  آسیب های فعلی کشور پرداخت و گفت:جمع‌بندی ما از ناکارآمدی هایی که در کشور وجود دارد به سه دیدگاه اساسی تقسیم می شود.

کشوری دیدگاه اول را از آن افرادی عنوان کرد که معتقد به ربط داشتن مشکلات کشور به نظام هستند و می‌خواهد بیان کنند که نظام دینی نمی‌تواند مشکلات را حل کند.

وی گفت:دیدگاه دوم  هم متوجه ساختن مدیران از مشکلات موجود است و می خواهد بگوید کشوری که به دنبال عدالت است، نسبت به هدف گذاری دچار اشتباه نمی شود.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان سخنان خود به تبیین دیدگاه سوم پرداخت و گفت: این دیدگاه روی تغییر محاسبات و دیدگاه ها تاکید دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه سرطان توسعه کشور، مدیران اشرافی هستند بیان داشت: اگر مدیران کشور تغییر کنند ولی محاسبات مربوطه بر مبنای نئوکینزی ها اداره شود دچار مشکل خواهیم بود و الگوی پیشرفت اسلامی را در دیدگاه سوم مدنظر است.

کشوری در پایان سخنان خود به تشریح نظریه تعرُّف پرداخت و با بیان اینکه تنظیم غلط روابط انسانی را برابر محرومیت زدایی است؛گفت: نظریه تعرُّف اکسیری است که به شما قدرت تنظیم درست روابط انسانی را میدهد و از محرومیت زدایی جلوگیری می کند.

در پایان این نشست اساتید دانشگاه در خصوص موضوع ارائه شده به تبادل افکار و اندیشه پرداختند

انتهای پیام/