سرویس: تشکل های دانشجویی کد خبر: 6554 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵

بيانيه بسيج دانشجويي بیله سوار در خصوص اظهارات قابل تامّل نماینده این شهرستان در مجلس

در این بیانیه با اشاره به اظهارات دشمن پسند نماینده بیله سوار در مجلس آمده است:دوران نمایندگی گذرا بوده و خواهد گذشت آنچه ماندنی است تلاش در جهت حل مشکلات مردم، دفاع از انقلاب و اسلام است پس بهتر است مواظب دام های جریانات سیاسی مغرضانه باشید.

بيانيه بسيج دانشجويي بیله سوار در خصوص اظهارات قابل تامّل نماینده این شهرستان در مجلس

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان بیله سوار در خصوص اظهارات قابل تامّل نماینده این شهرستان در مجلس با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اظهارات دشمن پسند این نماینده مجلس،حمایت قاطع خود از مواضع انقلابی و پر صلابت سرداران سپاه اسلام بیان داشتند.

  در بیانیه آمده است: اخیراً به دنبال اظهارات گستاخانه و تهدید آمیز مقامات ارشد آمریکایی، به ویژه رییس جمهور سبک مغز و  هوسران آمریکا، بر علیه ملّت مقاوم و عزّتمند ایران اسلامی، رییس جمهور محترم کشورمان سخنان قدرتمندانه ای در این رابطه بیان داشتند و به دنبال آن برخی از فرماندهان ارشد نظامی کشورمان از جمله سرداران رشید اسلام عزیز جعفری و قاسم سلیمانی در حمایت از ایشان مواضعی اتخاذ نمودند که این خود علاوه بر نمایش اقتدار ملّی، نشان از وحدت نظر مسئولین دولتی و نظامی در دفاع از منافع ملّی، در مقابل دشمن بود.اما مسئله تامّل برانگیز اینکه،برخی شخصیت های سیاسیِ جویای نام، از همین نقطه مثبت، برداشت منفی کرده و مواضع و اظهارات دشمن پسندی داشتند.

بسیج دانشجویی دانشگاه های بیله سوار ضمن حمایت قاطع خود از مواضع انقلابی و پر صلابت سرداران سپاه اسلام، در مقابل تهدیدات ترامپ در خصوص حمله به ایران که بیان داشتند؛ ملت ما تربیت یافته مکتب شهادت حسینی است و سپاه قدس به تنهایی حریف آمریکا در صورت تجاوز به خاک پاک ایران خواهد بود. این مواضع قاطع باعث رعب و وحشت شیاطین آمریکا و رژیم صهیونیستی و انتقال پیام اقتدار ملّت ایران به دشمن شده و باعث عقب نشینی و تغییر لحن تهدید آمیز آنها گردیده است. از سوی دیگر مخالفت خود را با موضع خام، بدون آگاهی و تقلید آمیز جناب پورحسین نماینده محترم و منتخب پارس آباد و بیله سوار در خصوص مواضع عزّتمندانه و مقتدرانه یاد شده اعلام کرده و خطاب به ایشان عرض می کنیم آقای پورحسین انتظار چنین اظهاراتی از شما دور از تصوّر بود چرا که ما شما را منتسب به خانواده شهید می دانیم که در واقع مدافعین اصلی این انقلاب خانواده های شهدا هستند.

این بیانیه می افزاید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برابر با اصل 150 قانون اساسی، حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های نظامی، دفاعی، سیاسی، اقتصادی، علمی و... را وظیفه ذاتی خود دانسته و خود را موظّف و مقیّد به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی می داند که خانواده معزّز و معظّم شهدا به خاطر آن از جان، مال، فرزندان و همه چیز خود گذشتند.

هزاران افسوس چنین موضعی که خواسته دشمنان قسم خورده ماست، به تایید شما رسیده است. جناب پورحسین فکر می کنیم هنوز خیلی از مطالبات به حق مردم شریف و غیرتمند بیله سوار و پارس آباد و وعده های محقق نشده انتخاباتی شما هست که نیازمند توجّه و رسیدگی باشد و حوزه انتخابیه حضرتعالی به اندازه کافی مشکلات جهت پیگیری و گذاشتن وقت دارد تا شما به آن مشغول باشید و وقت ارزشمند نمایندگی را معطوف به آن دارید.

به جا و منطقی بود شما و دوستانتان در این اوضاع اقتصادی و معیشتی که مردم در فشار به سر می برند توان و انرژی خود را در جهت یافتن راه کارها و وضع قوانین کارگشا برای بهبود وضعیت اقتصادی و مبارزه با فساد انجام می دادید.

جناب آقای پورحسین دوران نمایندگی گذرا بوده و خواهد گذشت آنچه ماندنی است تلاش در جهت حل مشکلات مردم، دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است و بهتر است مواظب دام های جریانات سیاسی مغرض باشیم.

شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه هاي بیله سوار

انتهای پیام/