کد خبر: 6565 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

خروجی‌بخشی‌ازکارهای‌فرهنگی‌تطابقی بااهداف‌نظام ‌ندارد

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این جلسه با بیان اینکه از جهت فرهنگی و تربیتی ما نمره قبولی در کشور نداریم، گفت: خروجی بخشی از کارهای فرهنگی تطابقی با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشته و ندارد.

خروجی‌بخشی‌ازکارهای‌فرهنگی‌تطابقی بااهداف‌نظام ‌ندارد

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی نهاد رهبری در دانشگاه های استان، عصر امروز معاون آموزش و پژوهشی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور، رئیس دانشگاه باقرالعلوم قم، به همراه رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاههای استان اردبیل، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، ‌مسئولان دفاتر نهاد و استادان گروه معارف اسلامی دانشگاههای استان اردبیل با نماینده ولی فقیه در این استان در محل سالن اجتماعات حوزه علمیه میرزا علی اکبر مرحوم دیدار کردند.
 آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این جلسه با بیان اینکه از جهت فرهنگی و تربیتی ما نمره قبولی در کشور نداریم، گفت: خروجی بخشی از کارهای فرهنگی تطابقی با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نداشته و ندارد.
وی با اشاره به مسئولیت سنگین استادان دانشگاهها خاطرنشان کرد: مدیران فرهنگی باید بی رحمانه نسبت به کارههای خود قضاوت و حکم کنند.
آیت الله عاملی در ادامه سخنان خود، عدم وجود نگاه تخصصی به امورات فرهنگی و عدم آشنایی مسئولان فرهنگی با اهمیت آن را از مهمترین دغدغه ها و مشکلات امورات فرهنگی عنوان کرد و تشریح کرد: مدیریت منابع انسانی در جهت رشد یک ملت دارای اهمیت اساسی است.
امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: کار دانشگاه و کار با دانشجو جزء ظریف ترین نوع امورات فرهنگی است و نیازمند تخصص در این امور است.

انتهای پیام/