سرویس: تشکل های دانشجویی کد خبر: 6595 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲

نامه سرگشاده شورای علمی قرارگاه احمدی روشن به شهردار اردبیل

شورای‌ علمی‌ قرارگاه‌ احمدی‌روشن‌ بسیج‎ دانشجویی‌ استان در راستای نهضت مطالبه‌گری از مسئولین، با ارسال نامه‌ای سرگشاده به شهردار اردبیل ضمن بیان برخی مشکلات به ارائه راهکار پرداخت.

نامه سرگشاده شورای علمی قرارگاه احمدی روشن به شهردار اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، شورای علمی قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان در راستای نهضت مطالبه گری دانشجویی از مسئولین، با ارسال نامه ای سرگشاده به شهردار اردبیل ضمن بیان برخی مشکلات اجتماعی شهر در خصوص حفاظت از حریم رودخانه بالیقلو و جلوگیری از ورود فاضلاب به این شریان حیاتی استان  به ارائه راهکار جهت حل مشکل شناسایی شده پرداخت.

در این نامه آمده است: رودخانه بالیقلو که رگ حیاتی استان محسوب می شود متاسفانه بر اثر کم توجهی برخی مسئولین و مردم ، به خصوص در قسمت خروجی شهر و محله زرناس دچار آلودگی به فاضلاب و آسیب محیط زیست شده است بطوریکه علاوه بر ایجاد محیط نامطبوع در فضای شهری، شکایتمندی ساکنین اطراف رودخانه و مسافرین تابستانی را نیز در پی داشته است. 

در ادامه این نامه سرگشاده به ارائه راهکار جهت حل این مشکل اجتماعی نیز پرداخت شده  و آمده است: شهرداری می تواند با جلوگیری از ورود لوله های فاضلاب خانگی به حریم رودخانه و سالم سازی و لای روبی منظم کف رودخانه در کنار تعیین محل مناسب برای دفن  و هدایت فاضلاب و زباله های ساختمانی به محلی دور از حریم رودخانه و حتی محل زندگی مردم نسبت به برطرف کردن مشکل موجود اقدام کند.

شورای علمی قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان در پایان این نامه از شهرداری خواسته است به منظور حل این مشکل اجتماعی بدون رودربایستی عمل انقلابی کرده  و با خاطیان امر به شدت برخورد نماید.

انتهای پیام/