کد خبر: 6606 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲

بازدید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان از اردوهای جهادی دانشجویی + تصاویر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان با حضور در عرصه های جهادی دانشجویان از نزدیک در جریان فعالیت های گروه های جهادی دانشجویی قرار رفت.

بازدید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان از اردوهای جهادی دانشجویی + تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان با حضور در عرصه های جهادی دانشجویان دانشگاه محقق در روستای کنسول کندی ضمن عرض خداقوت به جهادگران دانشجو، از نزدیک در جریان فعالیت های جهادی دانشجویان دانشگاه محقق قرار گرفت.

گروه جهادی راه ناتمام دانشگاه محقق متشکل از گروه برادران  در زمینه عمرانی در محله گلمغان اردبیل با احداث سرویس بهداشتی و حمام  و گروه خواهران نیز در روستای کنسول کندی در زمینه های اموزشی،فرهنگی و اجتماعی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه محقق به مدت 10 روز در حاشیه اردبیل و روستای کنسول کندی مشغول خدمت رسانی به مردم است و تا کنون پیرجاهد مسئول سازندگی سپاه حضرت عباس(ع)، حبیبی رئیس دانشگاه محقق و مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی استان با حضور در عرصه های جهادی این دانشگاه از نزدیک در جریان فعالیت های جهادی دانشجویان قرار گرفتند.

انتهای پیام/