کد خبر: 6622 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶

در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

سومین دوره آموزشی فناوری پهبادهای غیر نظامی و اصول ایمنی پرواز در اردبیل

سومین دوره آموزشی فناوری پهباد، اصول ایمنی پرواز و مقررات هوایی پهپادهای غیر نظامی با حضور دبیر کارگروه پهپاد های غیر نظامی کشور، در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

سومین دوره آموزشی فناوری پهبادهای غیر نظامی و اصول ایمنی پرواز در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، میلاد چشمه نور نماینده اتحادیه صنایع هوای و فضای کشور در استان اردبیل از برگزاری سومین دوره آموزشی فناوری پهباد، اصول ایمنی پرواز و مقررات هوایی پهپادهای غیر نظامی در اردبیل خبرداد و گفت: در پایان این دوره آموزشی آزمون عملی خلبانی پهپادها نیز برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود به استفاده از فناوری پهپاد در استان اشاره کرد و گفت: رشد این فناوری در 2سال اخیر در استان اردبیل بسیار چشم گیر و فراتر از میانگین رشد کشور بوده است

چشمه نور به کاربردهای پهپاد در اردبیل اشاره کرد و گفت:با توجه به حوزه متنوع کابرد این پهپادها در کشاورزی، کردشگری عمران و تصویربرداری، رشد بیشتری نیز برای استان پیش بینی می شود.
وی در پایان سخنان خود از تمام ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی به ویژه اداره کل امنیتی انتظامی استانداری اردبیل و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و دانشگاه محقق که برای برگزاری این همایش و دوره همکاری و حمایت کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/