کد خبر: 6648 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲

نماینده مردم اردبیل در مجلس؛

ساختار اداری کشور نخبه گریز است/ دانشجویان در مشارکت اجتماعی فعال شوند

نماینده اردبیل در مجلس با بیان اینکه ساختار اداری ما نخبه گریزاست خواستار مشارکت اجتماعی دانشجویان شد و گفت: اگردانشجویان نخواهند، درمشارکت اجتماعی نیز شرکت داده نمی شوند.

ساختار اداری کشور نخبه گریز است/ دانشجویان در مشارکت اجتماعی فعال شوند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، محمد فیضی نماینده مردم اردبیل در مجلس در جمع دانشجویان رشته پزشکی به بیان ویژگی های انجمن های علمی در دانشگاه ها پرداخت و گفت: مشارکت اجتماعی دانشجویان باید بالا برود.

این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سیستم اداری در کشور ما تنها برای کارهای روتین طرح ریزی شده است،گفت: این طرح ریزی اجازه ورود نخبه به سیستم را نمی دهد چونکه ساختار اداری ما نخبه گریز است

وی دانشگاه ها را محل ایده پردازی و اجرای ایده ها عنوان کرد و گفت: اگر دانشجویان خودشان نخواهنددر مشارکت های اجتماعی شرکت داده نمی شوند.

فیضی در پایان سخنان خود از مسئولین دانشگاه ها انتقاد کرد و گفت: هیچ کانالی برای مشارکت دانشجویان در فعالیت های اجتماعی برای آنها طراحی نشده است و فعالیت هایی هم که جسته گریخته انجام می شود خودجوش است.

وی از مسئولین دانشگاه ها خواست زمینه های لازم برای فعالیت های اجتماعی دانشجویان را فراهم کنند تا آنها بتوانند ایده های خودشان را در جامعه پیاده کنند.

انتهای پیام/