کد خبر: 6653 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت روز پزشک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با صدور پیامی فرا رسیدن روز پزشک را به دانشجویان و پزشکان استان تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت روز پزشک

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  با صدور پیامی فرا رسیدن روز پزشک را به دانشجویان و پزشکان استان تبریک گفت.
در این پیام آمده است: سلامت در آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی جایگاه خاصی دارد. در این راستا  حرفه مقدس پزشکی علاوه برتامین تندرستی و سلامت جسم ، سلامت روح را نیز در برمی گیردو طبیب همسو با کلام گهر بار پیامبر عظیم الشان که فرموده اند النعمتان مجهولتان، الصحه و الامان

وی گفت: پس از شافع اصلی، خالق یکتا، ضامن سلامتی جسم و جان انسانها بعد از امنیت است.

اخوان اکبری با بیان اینکه"امنیت و سلامت تنها زمانی که انسانها دچار نا امنی می شوند و سلامتی خود را از دست می دهند از وجود آنها و ضرورت حیاتی آنها آگاهی می یابند"گفت: در این جا است که ارزش کار سپید جامه گان و حافظان امنیت عرصه سلامتی آشکار می شود. 
وی افزود: بی تردید توفیق خدمتگذاری در این عرصه یکی از موهبت های بزرگ الهی است که به قشر خدوم و زحمتکش جامعه پزشکی از جانب خداوند متعال هدیه شده است تا آلام دردمندان را با رضایت باریتعالی تسکین دهند و عشق و امید به حیات را در کالبد روح و جسم آدمی بدمند.
 اینجانب فرا رسیدن خجسته زاد روز حکیم و فیلسوف بزرگ ابو علی سینا را که به شایستگی،  روز پزشک نامگذاری شده به تمامی پزشکان ارجمند که در کسوت پر افتخارپزشکی به خدمت دردمندان مشغول هستند تبریک و تهنیت عرض نموده، از زحمات بی دریغ و خالصانه شان تقدیر و تشکر میکنم و یقینا نیت خیر و اخلاص در عمل  در خدمت به مردم دعای خیر درمندان و رضایت قاضی الحاجات را بدنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/