کد خبر: 6686 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴

اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل + تصاویر

فعالیت های جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با برگزاری مراسم اختتامیه به ایستگاه آخر رسید.

اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل + تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور جهادگران دانشجو و مسئولان دانشگاه و بسیج در سالن شهیدان نوعی اقدم این دانشگاه برگزار شد.

دشتی مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این مراسم ضمن تجلیل خدمات دانشجویان جهادگر در زمینه محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مردم به تشکیل ستاد ساماندهی فعالیت های جهادی با حضور تشکل های دانشجویی اشاره کرد و گفت: ستاد ساماندهی مجموعه فعالیت های دانشجویی به منظور هم افزایی و اثرگذاری بهتر برنامه های تشکل های دانشجویی تشکیل شده که فعالیت های جهادی نیز جزء برنامه های اصلی این ستاد است.

وی مهمترین وجه تمایز این اردوها نسبت به سالهای قبل را تشکیل ستاد و کانون جهادی دانشگاه و در کنار هم قرار گرفتن انواع تفکرات مختلف برای خدمت رسانی به مردم برشمرد و خواستار تمرین و توسعه این روحیه به عنوان اصل مدیریتی لازم برای اداره کشور شدند.  

سجاد محسنی مسئول بسیج دانشجویی به ارائه گزارش فعالیت های دانشجویان بسیجی در طول اردو پرداخت و گفت: دانشجویان جهادگر این دانشگاه در طول ده روز اردوی جهادی در روستاهای آتشگاه، درآباد، علی داشن، اسب مرز و کرده ده و همچنین ۵ روز اردوی جهادی در محله حاشیه شهر در منطقه درویش آباد خدمات فرهنگی، درمانی و بهداشتی توسط دانشجویان جهادگر به مردم نیازمند ارائه دادند.

اجرای تواشیح، پخش مستند اردوهای جهادی و تجلیل از  ۵ مبلغ فرهنگی و ۵ جهادگر برتر از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/