پربازدیدترین ها

کد خبر: 6704 ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷

امکان اسکان تمام دانشجویان خواهردر خوابگاه های دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل فراهم شد

مدير امور دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل گفت: کلیه دانشجویان خواهر که تقاضای سکونت در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل را دارند اسکان داده می شوند.

امکان اسکان تمام دانشجویان خواهردر خوابگاه های دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل فراهم شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، اكبر قاسمي مدير امور دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل در گفتگو با خبرنگار ما از امکان اسکان تمام دانشجویان خواهر این دانشگاه خبرداد و گفت: کلیه دانشجویان خواهر که تقاضای سکونت در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل را دارند اسکان داده می شوند.

وی با بیان اینکه  دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبیل دو باب خوابگاه دکتر وهابزاده برای دانشجویان پزشکی با ظرفیت 100نفر و خوابگاه حافظ برای تمامی رشته ها در هر مقطع تحصیلی با ظرفیت 400 نفر در اختیار دارد گفت: این امکانات موجب می شود تمام متقاضيان خواهر در خوابگاه اسکان داده شوند.

قاسمی در ادامه سخنان خود به امکانات خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: وجود سرپرستی شبانه روزی، نگهبانی، سالن ورزشی، آشپزخانه، حمام و سرویسهای بهداشتی، کافی نت، سالن مطالعه، وای فای، سالن تلویزیون و نمازخانه را از جمله امكانات خوابگاه هاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل است.

 

مدير امور دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل به نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید نیز اشاره کرد و گفت: دانشجويان براي دريافت کارت دانشجویی با در دست داشتن برگه انتخاب واحد عکس دار به امور دانشجویی كنند.

وي افزود: متقاضیان خوابگاه براي كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام به امور خوابگاه ها واقع در ساختمان حوزه معاونت دانشجویی مراجعه و یا با شماره تلفن 31745455 تماس حاصل نمايند.

انتهای پیام/