کد خبر: 6794 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)؛

حراست و نگهبانی از انقلاب وظیفه ما بسیجیان است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان در اجتماع بزرگ بسیجیان اردبیل گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران اگر اقتدار، غیرت و آزادگی ملت ایران را می‌شناختند هیچگاه جرات نمی‌یافتند تا در مورد این کشور عظیم لاف بزنند.

حراست و نگهبانی از انقلاب وظیفه ما بسیجیان است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان اردبیل گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران اگر اقتدار، غیرت و آزادگی ملت ایران را می‌شناختند هیچگاه جرات نمی‌یافتند تا در مورد این کشور عظیم لاف بزنند.

امروز حراست و نگهبانی از انقلاب وظیفه ما بسیجیان و ملت مقتدر است

وی گفت: سرزمین ما سرزمین لاله‌های خونین است و اگر امروز دشمن ما را از جنگ و تحریم می‌ترساند باید بداند که ملت ما همان ملتی است که هشت سال بدون ترس و وقفه در مقابل هجمه‌ها و توپ و تانک دشمن مردانه ایستادند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اگر امروز در مقابل جنگ روانی دشمن نایستیم دشمن با ناجوانمردی همبستگی ما را نشانه خواهد رفت، گفت: باید به خوبی بدانیم که امروز حراست و نگهبانی از انقلاب وظیفه ما بسیجیان و ملت مقتدر است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به پیام رزمایش اقتدار عاشورایی نمایش اقتدار و یکپارچگی ملت ایران در مقابل چشمان دشمن است، تصریح کرد: برابری و برادری از زمان جنگ تحمیلی در میان ملت ما تقویت شده است و ما باید همواره با اخلاص و بصیرت در مقابل هجمه‌های دشمنان مردانه ایستادگی و استواری کرده و از نظام خود صیانت کنیم.

اتحاد ملت ما، در واقع قوای قلبی نظام است

حجت الاسلا میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این رزمایش اظهار داشت: تمامی همبستگی و اتحاد ما در مقابل چشمان دنیا فقط دو پیام می‌تواند داشته باشد که اگر روزی جنگ باشد دشمنان بدانند که ما فرزندان عاشوراییم و اگر تحریم باشد ما فرزندان رمضان هستیم.

وی با اشاره به اینکه پیام این رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج اتحاد و همبستگی بسیجیان است، افزود: اتحاد ملت ما در واقع قوای قلبی نظام می‌باشد و ملت همیشه حاضر در صحنه ما امروزه اقتدار نظام را به رخ دشمنان خود می‌کشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: هویت ملی انقلاب ما در سایه جوانان و فعالیت آنان در عرصه‌های مختلف رقم می‌خورد که امروزه ما شاهد هستیم که کشورهای بسیاری اگر چه بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات را دارند اما زیریوغ استبداد هستند.

وی گفت: امروزه بسیج ما در واقع اقتدار و عظمت خود را به نمایش گذاشتند تا بدین گونه ادامه‌دهنده راه عاشورا و شهدای انقلاب باشند.

انتهای پیام/