کد خبر: 6797 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳

اردبیل، چهار موکب پذیرایی در اربعین حسینی برپا می کند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل از برپایی چهار موکب پذیرایی توسط مردم استان اردبیل در همایش جهانی اربعین حسینی خبر داد.

اردبیل، چهار موکب پذیرایی در اربعین حسینی برپا می کند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، اسفند یار هوشیار، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل با اعلام اینکه مردم حسینی و ولایتمدار اردبیل در برگزاری همایش پیاده روی اربعین حسینی در سال های گذشته، حضوری چشمگیر داشته اند، از برپایی چهار موکب پذیرایی توسط اردبیلی ها در اربعین امسال خبر داد و اظهار داشت: سه مرز بیله‌سوار، مرز خسروی و مرز داخل عراق به همین منظور در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به برگزاری مستمر و نتیجه بخش جلسات هماهنگی، با اعلام اینکه هماهنگی و همکاری مناسبی توسط دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است، افزود: خدمات‌رسانی در شان زائران اربعین حسینی اولویت اساسی ما است تا زائران اربعین حسینی در ارتباط با تغذیه و اسکان مشکلی نداشته باشند.
اسفند یار هوشیار با تاکید بر اینکه همایش اربعین حسینی، نماد اتحاد و انسجام محبان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام و ارادتمندان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، اظهار داشت: پذیرایی و ارائه خدمات به زائرین حرم حسینی، کاری ارزشمند است.
وی با اعلام اینکه برای امسال ،خدمات رسانی به بیش از دو هزار نفر در استان اردبیل در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: خدمات درمانی و پزشکی نیز در کنار خدمات تغذیه و اسکان به زائران اربعین حسینی در موکب‌های حسینی استان ارائه خواهد شد.
هوشیار با اعلام اینکه از زائرین آذربایجانی در سال گذشته در موکب برپا شده در مرز شهر بیله سوار مغان به گرمی استقبال شد، افزود: امسال هم برای پذیرایی از زائرین اربعین از کشور جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز، موکب شهر مرزی بیله سوار پیش بینی شده است.

انتهای پیام/