کد خبر: 6800 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴

همایش استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل+تصاویر

همایش استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توسط بسیج دانشجویی دانشگاه در سالن شهیدان نوعی اقدم این دانشگاه برگزار شد.

همایش استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز همایش استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با سخنرانی سقا معاون پژوهشی دانشگاه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه در سالن شهیدان نوعی اقدم این دانشگاه برگزار شد.

معاون علمی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ابتدای این مراسم به تشریح وضعیت علمی این دانشگاه پرداخت و گفت:دانشجویان پزشکی و رشته های مرتبط در کنار خوب درس خواندن باید تمرکز خود را روی یادگیری بگذارند چونکه  علاوه بر آینده شغلی با جانان بیماران سر و کار دارند و در این زمینه مسئول هستند.

وی در ادامه سخنان خود به نحوه مطالعات دانشجویان نیز اشاره کرد و گفت: اولویت اول دانشجویان ورودی جدید باید کتابخانه باشد و هنگامی که از  اینترنت نیز استفاده می کنند بیشتر وقت خود را صرف گشت و گذار های علمی و  استفاده از تجربیات پزشکان و دانشجویان همطراز خود در سایر دانشگاه ها کنند تا بتوانند از وقت موجود نهایت استفاده را جهت تخصصی تر کردن توانایی های خود بکار گیرند.

سقا لزوم آشنایی دانشجویان با علوم مختلف را یادآور شد و گفت: شما باید در کنار فراگیری علوم رشته تخصصی خود در سایر علوم مرتبط نیز به کسب دانش بپردازیدد چونکه آگاهی در مورد علوم پیرامون دانسش تخصصی نیز در بسیاری از موارد راه گشا است.

وی در پایان سخنان خود  با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی متفاوت از سایر دانشجویان هستند لزوم بهره گیری دانشجویان از خدمات مشاوره ای از همین ابتدای راه را یادآور شد و تصریح کرد: ترم اول برای دانشجویان این دانشگاه زمان آزمون و خطا نیست  بلکه شما باید از همین ابتدای کار گام های خود را محکم بردارید.

سجاد محسنی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در این همایش به تشریح برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه پرداخت و گفت: دانشجویان در کنار فعالیت های علمی می توانند با حضور در برنامه های بسیج دانشجویی و عضویت در این نهاد مقدس علاوه بر انجام فعالیت های فرهنگی موثر گام های موثری در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بردارند.

گفتگوهای علمی دانشجویان بسیجی نخبه دانشگاه با دانشجویان ورودی جدید و اجرای نمایش عتیقه از جمله برنامه های این همایش بود.

انتاهای پیام/