کد خبر: 6814 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان

کادرسازی برای نظام در کنار حل چالش های انقلاب از مأموریت های اساسی بسیج دانشجویی است

مسئول‌ سازمان‌ بسیج‌ دانشجویی‌ استان‌ به مأموریت‌های بسیج دانشجویی‌ اشاره کرد و گفت: ماموریت‌های ما یا باید مسئله‌ای از مسائل انقلاب را حل کند و یا اینکه به پیوست‌های تربیتی ختم شود.

کادرسازی برای نظام در کنار حل چالش های انقلاب از مأموریت های اساسی بسیج دانشجویی است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، دکتر پرویز پرزور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان به تبیین مأموریت ها و وظایف بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: بسیج دانشجویی مهمترین قشر از اقشار بسیج است چراکه ماموریت دارد در نوک پیکان ، مطالبات رهبر انقلاب در ابعاد مختلف را پیگیری و در جامعه عملیاتی کند.

وی در ادامه سخنان خود به فراخوان ها و ابلاغیه های سپاه و سازمان بسیج اشاره کرد و گفت: تمام ابلاغیه ها و برنامه های اعلامی از سوی مراجع بالاتر، مهم و مقدس هستند و با جان و دل به انها عمل می کنیم چراکه این ابلاغیه ها طرح هایی هستند که در راستای مطالبات و منویات رهبر معظم انقلاب برنامه ریزی شده اند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان از شناخت و درک موضوع به عنوان مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت ها و وظایف نام برد و گفت: شناخت و معرفت بیش از تجربه  و تخصص در انجام ماموریت مفید و موثر است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید مسائل شبهه دار را در فکر و ذهن خود برطرف کنیم، اهمیت روشنگری موضوعات مختلف در جامعه را متذکر شد و گفت: امروز جامعه از ما انتظار دارد تا به سوالات و مسائل اصلی مردم جواب بدهیم  و این موضوع خود مستلزم آمادگی و درک ما از موضوع و مشکلات مردم است.

پرزور در ادامه سخنان خود به تبیین وظایف و ماموریت های شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پرداخت و با بیان اینکه شورای تبیین مواضع، بزرگترین موهبتی است که در اختیار بسیج دانشجویی قرار گرفته تصریح کرد: این شورا می تواند با تدابیر خود و اتخاذ مواضع سازنده جهت حل مشکلات و مسائل اساسی مردم در ابعاد مختلف، مفید و موثر واقع شود.

مسئولی که اولویت انقلاب را درک نکرده است، مسئول نیست

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه یک مسئول در کشور اسلامی باید ابتدا اولویت های انقلاب را درک کرده و بر اساس ان برنامه ریزی و فعالیت کند، به حضور حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها و محلات اشاره کرد و گفت: درست است که روشن شدن چراغ بسیج در یک دانشگاه موجب نزول برکات در جامعه می شود اما ما باید به این موضوع اکتفا نکرده و با تقویت عملکردهای خود بتوانیم همه نگاه ها را به سمت انقلاب رهنمون کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: انجام دقیق این کار مسلتزم درک و فهم درست از موضوعات و مشکلات کشور و مردم است.

پرزور در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل فرهنگی اشاره کرد و با بیان اینکه، ما با فناوری راهیان نور توانستیم از شبیخون فرهنگی عبور کنیم، بیان داشت: امروز مسئله ما، مسائل اقتصادی و اجتماعی است که می توانیم از این مشکلات نیز به شرط شناخت درست و عمیق از وضعیت موجود ، به سلامت عبور کنیم.

وی به نحوه انجام ماموریت ها در بسیج دانشجویی نیز اشاره کرد و گفت: ماموریت های ما یا باید مسئله ای از مسائل انقلاب را حل کند و یا اینکه به پیوست های فرهنگی و تربیتی ختم شود تا بتوان به سر منزل مقصود رسید.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود به تبیین برنامه های بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: همچنان که طرح ولایت و اردوهای جهادی در راستای کادرسازی انجام می شود؛ شورای تبیین مواضع نیز محفلی برای حل  چالشی از چالش های نظام و انقلاب اسلامی است و می تواند در کنار حل مسائل کلان ملی و بین المللی روی مسائل بومی و استانی متمرکز شده تا با حل مشکلات مردم در زمینه های مختلف در از بین بردن چالش های پیش روی انقلاب، مثمر ثمر واقع شود.

انتهای پیام/