کد خبر: 6871 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان

پیگیری مطالبات بومی و محلی مردم از مسئولین رسالت بسیج دانشجویی است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان در جمع شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد به تبیین ماموریت های بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: تشکیل حکومت اسلامی واحد، آخرین هدف بسیج است..

پیگیری مطالبات بومی و محلی مردم از مسئولین رسالت بسیج دانشجویی است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، دکتر پرویز پرزور مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان در جمع اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل به ارائه تعاریف بسیج از دیدگاه امام خمینی (ره)و رهبر معظم انقلاب پرداخت و  با بیان اینکه فعالیت های بسیج دانشجویی در برگزاری تجمعات و یا بیانیه ها خلاصه نمی شود، مطالبه گری بومی و محلی در کنار عکس العمل نشان دادن در مسائل و چالش های نظام را از جمله برنامه های بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: در تعریف بسیج جناح بندی، تعریف و جایگاهی ندارد.

وی در ادامه سخنان خود  به تبیین پیام امام خمینی(ره) در خصوص بسیج پرداخت و گفت: اخرین هدف بسیج تشکیل حکومت اسلامی واحد است

پرزور در ادامه سخنان خود به تبیین ماموریت های بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: تربیت نیروی در تراز انقلاب و حل چالش های پیش روی انقلاب به خصوص مسائل بومی و محلی از جمله ماموریت های بسیج دانشجویی است.

وی به تبیین تربیت نیروی در تراز انقلاب پرداخت و با بیان اینکه اولین عامل انقلاب در دانشگاه ها مسئولین بسیج هستند، گفت: افراد مثبت کارگزار نظام از جمله خروجی های بسیج هستند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود به تبیین فرمان آتش به اختیار پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمان آتش به اختیار را در مواردی صادر کردند که در آن قسمت یا مدیر وجود ندارد و یا اینکه مدیر کم کار و بی اثر است، در این صورت جوانان باید به صورت آتش به اختیار وارد میدان شده و موانع را برطرف کنند تا انقلاب در مسیر رشد و تعالی به حرکت خود ادامه دهد.

وی تصریح کرد: کار در بسیج دانشجویی یک توفیق الهی است و کسانیکه قدم در این راه مقدس گذاشتند باید شکرگذار خداوند متعال شوند.

انتهای پیام/