کد خبر: 6873 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹

توسط عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي اردبيل انجام گرفت؛

انتشار كتاب « قلمرو تعهد در زندگي» در اردبیل

انتشار كتاب « قلمرو تعهد در زندگي» توسط عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي اردبيل منتشر شد.

انتشار كتاب « قلمرو تعهد در زندگي» در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، كتاب « قلمرو تعهد در زندگي زناشويي» تاليف عذرا غفاري؛ عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي اردبيل چاپ و منتشر شد.

غفاری در رابطه با کتاب خود گفت: بیست و یک سال از شروع مشاوره من با زوجين و خانواده ها مي گذرد ولی در چند سال اخير بيشتر از گذشته شاهد شكست تعهدات زندگي زناشويي در خانواده ها بوده ام، كشف دلايل اين موضوع براي من به عنوان روان شناس اهميت زيادي پيدا كرد چرا که اين موضوع  درد و رنج زيادي را به خانواده ها بويژه ‌به كودكان تحميل مي كند.

وي افزود: وقتي به دنبال دلايل شكستن اين تعهدات رفتم، متوجه شدم كه ازدواج با يك فرد نامناسب، ازدواج بدون معيار و ملاك، ازدواج هاي شتابزده، ازدواج به خاطر ديگران نه به خاطر خود، ازدواج در سنين پايين و ... باعث شكل گيري روابط نادرست بين زوجين مي شود.

غفاري ادامه داد: به نظرم رسيد كه يكي از دلايل اين است كه زوجين کمتر با مفهوم تعهد به معناي كامل كلمه آشنايي دارند و لذا به فكر تأليف كتاب حاضر افتادم كه با نگاهي دقيق به مفهوم تعهد در روابط زناشويي بتواند دلايل و موانع شكل گيري تعهد را توضيح دهد و به خوانندگان كمك كند، نه تنها همسر خود را انتخاب كنند بلكه روابط زناشويي پايداری داشته باشند.

انتهای پیام/