کد خبر: 6880 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹

درخشش دانشگاه پیام نور اردبیل درمسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه دانشگاهیان پیام نور

آیین اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه دانشگاهیان پیام نور با معرفی نفرات برتر این دوره از مسابقات در کرمانشاه برگزار شد.

درخشش دانشگاه پیام نور اردبیل درمسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه دانشگاهیان پیام نور

به گزارش خبرتگار ابصار خبر، بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه دانشگاهیان پیام نور کشور با  حضور با حضور آیت اله علما نماینده ولی فقیه در استان و وامام جمعه کرمانشاه، ماموستا محمدی امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه ، امین ناجی معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور، محمدی مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه،مدیران کل دستگاههای اجرایی استان و مدیران حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه، اساتید و دانشجویان با درخشش دانشجویان اردبیل  در کرمانشاه به کار خود پایان داد.

در پایان مرحله کشوری بیست و دومین جشنواره قرآن وعترت دانشگاهیان پیام نور، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اردبیل، از مجموع پنج شرکت کننده، چهار نفر با کسب عناوین و رتبه های برتر زیر،  به کار خود خاتمه دادند.:

  1. سید اسماعیل هاشمی با کسب حداکثر امتیاز به عنوان نفر اول در رشته قرائت تحقیق بخش اساتید از استان اردبیل واحد گیوی
  2. رضابدیر خانی با کسب حداکثر امتیاز به عنوان نفر اول رشته حفظ کل قرآن کریم بخش اساتید از استان اردبیل واحد نیر
  3.  محمد اسمعیلی با کسب حداکثر امتیاز به عنوان نفر دوم رشته قرائت تحقیق بخش دانشجویان از استان اردبیل مرکز اردبیل
  4. در بخش کتبی، اصغر ندائی با کسب حداکثر امتیاز به عنوان نفراول رشته پرسمان معارفی شاخه دانشجویان از استان اردبیل مرکز اردبیل دست یافتند.

 در این دوره از رقابت‌ها ۲۵۰ شرکت‌کننده حضور داشتند که در ۶ بخش و 34 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند . نکته جالب توجه این دوره از مسابقات حضور مادران و حافظان قرآن کریم به همراه فرزندان و نوزادان خود بود که مورد توجه حضار و معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور به منظور تجلیل ویژه از این خواهران قرآنی قرار گرفت. 

انتهای پیام/