کد خبر: 6888 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱

اعزام جمعی از کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی به کربلای حسینی

جمعی از کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی برای حضور در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی ، عازم کربلای معلی شدند.

اعزام جمعی از کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی به کربلای حسینی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز جمعی از کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی با حضور در مسجد این دانشگاه و انجام مراسم بدرقه عازم کربلای معلا شدند.

حجت الاسلام عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم بدرقه جمعی از کارکنان دانشگاه به کربلای معلی با بیان اینکه بهترین توفیقات برای کسانی است که برای زیارت اربعین دعوت شده اند، گفت: ثواب زیارت اربعین از همه زیارت ها بالاتر است.
وی با بیان اینکه امیدواریم زائران حسینی بهترین و بزرگترین معرفت حسینی را کسب کنند، افزود: هدف زائران گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، رساندن پیام کربلا به دنیا و خارج کردن انسان ها از جهالت باشد.
حسنی با بیان اینکه در ایام اربعین بزرگترین اجتماع مسلمانان و شیعیان در کربلا اتفاق می افتد، تصریح کرد: این مراسم بزرگ بهترین فرصت برای احیای شعائر الهی و حسینی است.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه شهدای ما برای احیای شعائر الهی جان خود را تقدیم اسلام کردند، گفت: انتظار می رود زائران پس از بازگشت از کربلا، پیام و فرهنگ زیارت را در خانواده، جامعه و دانشگاه رواج دهند.
 
انتهای پیام/