کد خبر: 6896 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل خبرداد

کسب 5رتبه برتر دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل در بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل از کسب 5رتبه برتر دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل در بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد کشور خبرداد.

کسب 5رتبه برتر دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل در بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش ابصارخبر، علیرضا عبدالرحیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما  از کسب  5رتبه برتر دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل در بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد کشور خبرداد و گفت: بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که به مدت 3 روز به میزبانی ارومیه برگزار شد، دانشجویان اردبیل موفق به کسب 5 رتبه برتر در این دور از مسابقات شدند.

وی با بیان اینکه فاطمه اسفندمز موفق به کسب رتبه اول کشوری در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم شد، گفت: شیرین شیخ نواز رتبه دوم کشوری در رشته ترتیل ، فاطمه حبیب زاده رتبه سوم کشوری در رشته ترتیل، حامد اداک رتبه دوم کشوری در رشته اذان و قنبر سمندر رتبه چهارم کشوری در رشته حفظ 20 جزء قرآن صاحبان افتخار در اين دوره از مسابقات شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: سایر شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات از دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبیل، حایز کسب مقام های پنجم تا هفتم شدند.

انتهای پیام/