پربازدیدترین ها

کد خبر: 6897 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳

ساماندهی موفق متقاضیان خوابگاه دانشجویی علی رغم افزایش 50 درصدی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دانشگاه نسبت به سال گذشته با افزایش بیش از 50 درصدی متقاضیان خوابگاه مواجه شده بود، گفت: با مدیریت صحیح، این دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی اسکان یافتند.

ساماندهی موفق متقاضیان خوابگاه دانشجویی علی رغم افزایش 50 درصدی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، معرفت سیاهکوهیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش 50درصدی متقاضیان خوابگاه دانشجویی در این دانشگاه خبرداد و گفت: با مدیریت صحیح، این دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی اسکان یافتند.

وی به ضرورت همدلی و هم افزایی بین دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: همکاران خوابگاه ها باید همانند یک خانواده، امورات مربوط به مجموعه خوابگاه تحت نظر خود را مدیریت کنند.

سیاهکوهیان با بیان اینکه برخورد با قشر جوان دانشجو باید با تدبیر و درایت صورت گیرد، خاطرنشان کرد: همکاران حوزه خوابگاه ها در کار خود دارای تخصص هستند، در همین راستا از آنها انتظار داریم در اصلاح امور کوشا بوده و پیشنهادات خود را برای ارتقای وضعیت فعلی ارائه دهند.

ارتقای کیفی خدمات دانشجویی توام با کرامت انسانی با رویکرد جهادی شعار حوزه مدیریت دانشجویی 

اسماعیل گلی مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه امسال متقاضیان ورودی جدید خوابگاه ها نسبت به سال گذشته 58 درصد افزایش داشته است، گفت: با این حال، امسال شاهد اسکان منظم در خوابگاه ها بودیم.
وی با بیان اینکه تابستان امسال دو خوابگاه برادران شماره یک و شهید رحیمی تعمیر، نوسازی و رنگ آمیزی شده است،گفت: همچنین 12 واحد ویلایی نیز برای اسکان دانشجویان خواهر تجهیز شد.
گلی با تاکید بر اینکه محل زندگی دانشجو باید فضایی با نشاط باشد، گفت: ارتقای کیفی خدمات دانشجویی توام با کرامت انسانی با رویکرد جهادی شعار ما در حوزه مدیریت دانشجویی است.

انتهای پیام/