کد خبر: 6900 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳

سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد

سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی خواهران دانشگاه محقق اردبیلی هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی در این دانشگاه افتتاح شد.

سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی  دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، معرفت سیاه کوهیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاح این سالن ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی و تشکر از فعالیت‌های کارکنان تربیت‌بدنی دانشگاه، افزود: این سالن با صرف هزینه حدود ۱۳۰ میلیون ریال راه‌اندازی شده است.
وی با تأکید بر توجه ویژه به بحث فوق‌برنامه و ایجاد محیطی شاداب برای دانشجویان در دانشگاه، افزود: ایجاد چنین فضاهایی در محیط دانشگاه باعث می‌شود تا دانشجویان حتی‌الامکان از فضاهای کسل‌کننده و آسیب‌های اجتماعی به دور باشند.
مهندس علیرضا دستور مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی بابیان اینکه برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های مفید برای پر کردن اوقات فراغت دانشجویان باید از اولویت های ما باشد، تصریح کرد: راه‌اندازی چنین مکان‌هایی نه‌تنها فضای امیدبخشی را در بین دانشجویان فراهم می‌کند بلکه با انجام چنین کارهایی از دانشجویان در مقابل بسیاری از مسائلی که آن‌ها را تهدید می‌کند، مراقبت کرده‌ایم.
غلامرضا احمدزاده مدیر تربیت‌بدنی و فوق‌برنامه دانشگاه محقق اردبیلی نیز با تأکید بر اینکه برنامه‌های ویژه‌ای را برای اوقات فراغت دانشجویان در نظر گرفته‌ایم، عنوان کرد: سالن‌های ورزشی دانشگاه از صبح تا شب در اختیار دانشجویان هست که می‌توانند به انجام فعالیت‌های ورزشی خود بپردازند.

انتهای پیام/