کد خبر: 6908 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵

فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع " پاییز زیبا" ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

مسئول روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان "پاییز زیبا" ویژه دانشجویان این دانشگاه خبرداد.

فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع " پاییز زیبا" ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، محمدرضا فرض اللهی مسئول روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان پاییز زیبا ویژه دانشجویان این دانشگاه خبرداد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی و سال ورود به دانشگاه از طریق کانال مفدا به نشانی Mefda_ardabil@  و  آی دی R_sp_a@  جهت شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

وی در ادامه سخنان خود به مهلت ارائه آثار جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: دانشجویان علاقمند جهت شرکت در این جشنواره می توانند از ۵ آبان ماه تا ساعت ۱۴ روز ۳۰ آبان ماهآثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

فرض اللهی به نحوه اجرای این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: آثار ارسالی از امروز در کانال مفدا اردبیل به نمایش گذاشته می‌شود بنابراین بدیهی است کسانی که زودتر اقدام به ارسال عکس کنند، زمان بیشتری برای نمایش اثر خود در کانال داشته و از شانس بیشتری جهت برنده شدن برخوردار خواهند شد.

وی در پایان سخنان خود به نحوه انتخاب اثرات برگزیده نیز اشاره کرد و گفت: بعد از پایان مهلت اعلام شده، ۱۰ عکس که بیشترین بازدید( seen) را داشته باشند در مرحله دوم در کانال به نظرسنجی گذاشته شده و بر اساس تعداد رأی‌ها ۳ اثر برتر انتخاب می‌شوند.

مسئول روابط عمومی معانت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه با بیان اینکه شرکت کنند گان الزاما باید دانشجوی دانشاه علوم پزشکی اردبیل باشند و در این خصوص ارائه کارت دانشجویی در صورت برنده شدن الزامی است به جوایز این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: به نفر اول این مسابقه مبلغ ۱۵۰ هزار تومان، نفر دوم ۱۰۰ هزار تومان و نفر سوم نیز ۵۰ هزار تومان کارت هدیه اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/