پربازدیدترین ها

کد خبر: 6917 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷

در نشست بصیرت افزایی دانشجویی مطرح شد؛

برخی زنان، گورستان ها را با تالار اشتباه گرفته اند

یک مبلغ اسلامی در جمع دانشجویان اردبیل ضمن انتقاد از وضعیت جامعه به تبیین معنی و مفهوم غیرت دینی پرداخت و گفت: غیرت دینی مهمترین عامل شکست توطئه های دشمنان در برابر ملت ایران است.

برخی زنان، گورستان ها را با تالار اشتباه گرفته اند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام امیری از مبلغان اسلامی اردبیل در جمع عزادان دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه ای اربعین به تبیین اهمیت عراداری عالمانه و آگانه برای اهل بیت(ع) به خصوص امام حسین(ع) و یاران وفادارش پرداخت و گفت:طبق روایات رسیده از ائمه معصومین(ع) غم امام حسین(ع) در عالم فراگیر است و گریه برای مصائب امام حسین(ع) تا روز قیامت ادامه دارد.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین احادیث ائمه معصومین(ع) در خصوص گریه بر مصائب امام حسین(ع)پرداخت و گفت:گریه ای که همراه با معرفت و شناخت امام حسین(ع) همراه شود  گناهان کبیره را هم از بین می برد.

این مبلغ اسلامی در ادمه به بیان نحوه کسب شناخت و معرفت اشاره کرد و گفت: امام حسین برای احیای دین، اقامه نماز اول وقت و امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد تا اسلام برای ابد تاریخ بیمه شود.

وی به سخنان گوهربار امام باقر(ع) در خصوص اهمیت نماز اول وقت اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینکه اقامه نماز شرط قبولی اعمال انسان است باعث جلوگیری انسان از قرار گرفتن در انجام اعمال گناه آلود نیز می شود.

غیریت دینی مهمترین عامل شکست دشمنان از ایران

امیری جریان قیام حضرت عباعبداله الحسین(ع) را یادآور شد و با بیان اینکه رمانیکه محمد حنفیه و عبداله جعفر می خواستند مانع حرکت امام حسین(ع) شوند ، گفت: اما حسین(ع) هدف از نهضت عاشورا را در خواست و اراده الهی عنوان کرد و اعلام داشت: خداوند متعال می خواهد  و من هم مطیع و فرمانبردار فرامین الهی هستم، از این رو است که خداوند متعال هم هر آنچه که شایسته امام حسین(ع) است به ایشان عطا کرده و امام حسین(ع) به عنوان سید و سالار شهیدان شفیع روز جزا است.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین معنی و مفهوم غیرت در جامعه ایرانی پرداخت و گفت: غیرت دینی مهمترین عامل شکست دشمنان در برابر ایران اسلامی است بطوریکه دشمنان اسلام امروز همه هجمه خود را به این سمت هدایت کرده اند تا بتوانند با از بین بردن غیرت در مردان ایرانی به اهداف پلید خود برسند.

برخی زنان گورستان ها را با تالارهای مجالس اشتباه گرفته اند

وی از وضعیت فعلی جامعه نیز انتقاد کرد و گفت: برخی زنان جامعه، متاسفانه فریب تبلیغات ماهواره ای را خورده و با سوار بر امواج شبکه های اجتماعی، گورستان ها را با تالارهای مجالس اشتباه گرفته اند تا حدی که به جای کسب صواب غرق در گناه شده و جامعه را به فساد کشانده اند.

امیری در بخش پایانی سخنان خود به تحریم ها و سازش با آمریکا اشاره کرد و گفت: سازش با آمریکا موجب نابودی دین و دنیا و آخرت ما خواهد شد و هر کس سازش کند خائن به مملکت است.

امر به معروف و نهی از منکر باعث حیات جامعه می شود

وی از حضرت عباس(ع) به عنوان نماد و الگوی غیرت ایرنیان نام برد و گفت: به اعتراف مدیران شبکه های ماهواره ای  چون فارسی وان و من و تو  و بنگاه خبر پراکنی بی بی سی  غیرت زدایی جوانان ایران مهمترین هدف و در اولویت تریت برنامه استکبار برای مقابله با ایران است

این مبلغ دینی در پایان سخنان خود از ترویج امر به معروف و نهی از منکر به عنوان تنها راه کار تقویت غیریت در مردم نام برد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باعث حیات جامعه می شود.

انتهای پیام/