کد خبر: 6918 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷

توسط هیات دانشجویی برگزار شد

سوگواره اربعین حسینی در دانشگاه پیام نور اردبیل +عکس

سوگواره اربعین حسینی توسط هیات دانشجویی مصباح الهدی و با سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل در حسینیه این دانشگاه برگزار شد.

سوگواره اربعین حسینی در دانشگاه پیام نور اردبیل +عکس

به گزارش خبرنگارابصارخبر، ظهر امروز مراسم عزاداری به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی با حضور پرشور دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور اردبیل همراه با سخنرانی حجت الاسلام حمید علی نسب مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور استان و قرائت زیارت اربعین در حسینیه این دانشگاه برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در ابتدای این مراسم به تبیین اهمیت زیارت اربعین پرداخت و گفت: همایش عظیم اربعین حسینی لرزه بر اندام استکبار می اندازد به همین دلیل دشمنان اسلام هر چه در توان داشتند به کار بستند تا بتوانند از شکوه  و عظمت این کنگره عظیم شیعه در جهان بکاهند اما غافل از این نکته بودند که کربلا میعادگاه دلسوختگان حسینی است و به حمدالله علی رغم توطئه های دشمنان امسال پر عظمت تر از سال های گذشته این مراسم در حال برگزاری است.

وی در ادامه سخنان اهمیت اخلاص در کارها را یادآور شد و گفت:تنها در سایه عمل صالح است که اتفاقات خوب برای افراد عمل صالح رخ می دهد.

علی نسب وعده الهی در مورد صابران را یاداور شد و گفت:خداوند به کسانیکه در برابر مشکلات استقامت می کنند وعده پیروزی داده است و با امنیت رهسپار آخرت می کند.

وی در پایان سخنان خود به ایمان و عمل صالح اشاره کرد و گفت: مغفرت، نصرت الهی، اطمینان و آرامش نتیجه ایمان و عمل صالح است.

قرائت زیارت اربعین، مداحی و سفره احسان حسینی از جمله برنامه های این سوگواره در دانشگاه پیام نور اردبیل بود.

انتهای پیام/