کد خبر: 6923 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان

پیاده روی اربعین نشان داد، معنویت پویا است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان به تبیین دلایل استکبار ستیزی پرداخت و با اشاره به فشارها و تحریم های دشمنان گفت: ملت ایران با کسب بصیرت های لازم و همراه با روحیه انقلابی از این مانع نیز به سلامت عبور خواهد کرد.

پیاده روی اربعین نشان داد، معنویت پویا است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز نشست بصیرتی و روشنگری با حضور حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در دانشگاه پیام نور خلخال برگزار شد.

عابدی در ابتدای این نشست به تبیین جلوه های حضور مردمی در پیاده روی اربعین حسینی پرداخت و گفت: پیاده روی اربعین حسینی با حضور میلیونی نشانگر پویایی معنویات در عصر حاضر است و اگر امروز روشنفکرانی چون نیچه نیز حضور داشتند قطعا هزاران بار به اشتباه خود مبنی بر پایان عصر معنویت اعتراف می کردند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع استکبار ستیزی پرداخت و گفت: توسعه همه جانبه انقلاب در سراسر جهان  به خصوص پیشرفت های علمی، نظامی و معنوی باعث شده تا استکبار جهانی به سمت اعمال فشارهای بی رحمانه به مردم ایران روی بیاورد غافل از اینکه شیعه از بدو ایجاد همواره در فشار و تحریم بوده و همین عامل نیز خود باعث تحول و خوداتکایی ملت ایران شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان به تاثیرگذاری ایران اسلامی در مبادلات جهانی نیز اشاره کرد و گفت: اگر ما یک کشور بی تاثیر در منطقه و جهان بودیم قطعا این فشار ها نیز بر روی ما نبود.

عابدی اتفاقات اخیر خاورمیانه را یاداور شد و گفت: اتفاقات امروز در خاورمیانه و جهان  از قتل روزنامه نگاری چون خاشقچی گرفته تا دیوانگی های ترامپ بر عکس تصورات آمریکا و هم پیمانانش هر روز بر اعتبار و عزت ایران اسلامی در جهان می افزاید.

وی افزود: صبر و استقامت مردم به خوبی توانسته است دشمن را به زانو در بیاورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی به اهداف دشمن از فشار بر ایران و تحریم های روز افزون اشاره کرد و گفت: هدف دشمن از این همه فشار، به هم ریختن انسجام درونی این ملت است تا با تزریق نا امیدی در جامعه به اهداف پلید خود برسد اما غافل از این نکته است که این مشکل نیز همچون توطئه های گذشته یک گردنه ای بیش نیست و ملت ایران با کسب بصیرت های لازم همراه با روحیه انقلابی و جهادی خود از این مانع نیز به سلامت عبور خواهد کرد و به سمت روشنایی و آینده درخشان با عنایت خداوند متعال رهنمون خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود به راهپیمایی 13 آبان، روز استکبارستیزی نیز اشاره کرد و گفت: حضور ما در راهپیمایی این روز بزرگ و ماندگار در تاریخ این بار نیز حماسی و متفاوت تر از سال های گذشته این پیام را برای دشمنان انقلاب خواهد رساند که همه نقشه های شوم آنها خصوصا تحریم های اقتصادی و جنگ روانی جهت نا امید ساختن  مردم از انقلاب و نظام بیهوده بوده و کوچکترین اثری بر اراده های پولادین مردم ایران اسلامی نخواهد گذاشت بلکه آنها استوارتر از گذشته پشت نظام و انقلاب ایستاده اند.

انتهای پیام/