کد خبر: 6939 ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان

استکبارستیزی‌ازعوامل برخورد اساسی با نظام سلطه است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه استکبار ستیزی بعنوان یک آرمان، مهمترین عنصر مقوّم انقلاب اسلامی است، گفت: استکبارستیزی از عوامل برخورد اساسی ما با نظام سلطه است چرا که این کار مهم ریشه در عمق تعالیم اسلامی دارد.

استکبارستیزی‌ازعوامل برخورد اساسی با نظام سلطه است

دکتر پرویز پرزور رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر با بیان اینکه استکبار ستیزی بعنوان یک آرمان و مهمترین عنصر مقوم انقلاب اسلامی است، گفت: استکبارستیزی از عوامل برخوردهای اساسی ما با نظام سلطه است چرا که این کار مهم ریشه در عمق تعالیم اسلامی دارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ما بعنوان انقلابی فراتر از افق عالم مدرنیته، در تقابل با تمامی نظامات سیاسی دنیا و ایدئولوژی حاکم بر تمدن غرب شکل گرفته است،استکبارستیزی نیز بعنوان یک آرمان و مهمترین عنصر مقوّم انقلاب، از عوامل برخوردهای اساسی ما با نظام سلطه است. استکبارستیزی محصول تفکرات شخصی حضرت امام (ره) نبود، بلکه ریشه در عمق تعالیم اسلامی دارد.

پرزور در ادامه سخنان خود به تبیین ویژگی های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: این انقلاب اسلامی بود که نظام حاکم بر سلطه استکبار بر جهان و تمدن غرب را به هم زده است. امروز خود این مستکبرین اعلام می کنند که با هزاران میلیارد دلار هزینه در منطقه به اصطلاح خاورمیانه، نتوانستند نتیجه بگیرند و شکست خورده اند. لذا متفکرین غرب خیلی خوب پیش بینی کرده بودند که انقلاب ایران را «مخاطره مستمر برای منافع غرب در منطقه» می دانستند! ما برای حقانیت استکبارستیزی خودمان و منطبق بودن آن با بینش های انقلاب، خیلی کد و سند داریم. در همین روزهای اخیر، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مشکل منطقه جمهوری اسلامی است و لاغیر!

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه استکبارستیزی مقوله سیاسی،جناحی و مقطعی نیست که متعلق به این دولت و آن دولت باشد.تصریح کرد: استکبارستیزی تعطیل پذیر هم نیست که عده ای دلباخته ی مظاهر تمدن غرب با برخی اقدامات و بزک کردن چهره ی نظام سلطه، به مردم و مستضعفین القا کنند ما استکبارستیزی را متوقف می کنیم، چون مانع توسعه کشور می دانیم!

وی افزود: هیچ جریان سیاسی نمی تواند روحیه استکبار ستیزی را در کشور سرکوب کند، چرا که طبق تعالیم الهی، اگر استکبار سرکوب نشود، حجت الهی نیز ظهور نخواهند کرد چراکه یکی از مقدمات ظهور ولی عصر این است که سفره استکبار جهانی را جمع کنیم و نشان دهیم که نهاد استکبار ابدی نیست.

انتهای پیام/