کد خبر: 6951 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲

بیانیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل به مناسبت یوم ۱۳ آبان

در این بیانیه آمده است: آمریکا، همان شیطان بزرگ که در راس همه مستکبران جهان با زیاده خواهی و وحشی گری همواره خوی حیوانی و پست خود را در مقابله با ملت های آزاده جهان به خصوص مسلمانان به اثبات رسانده است.

بیانیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل به مناسبت یوم ۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل به همراه بسیج اساتید و کارکنان این دانشگاه با صدور بیانیه ای از آحاد جامعه اسلامی جهت شرکت در راهپیمایی شکوهمند ضد استکباری یوم الله سیزده آباد دعوت کرد.

در این بیانیه آمد است: آمریکا، همان شیطان بزرگ که در راس همه مستکبران جهان با زیاده خواهی و وحشی گری همواره خوی حیوانی و پست خود را در مقابله با ملت های آزاده جهان به خصوص مسلمانان به اثبات رسانده است.رییس جمهور احمق آمریکا با دوشیدن گاو شیرده و احمق تر از خودش، آل سعود لعین، در صدد ضربه زدن به اسلام و مسلمین است.این گرگ صفتان با اعمال تحریم های ظالمانه و ضد حقوق بشری که در تمامی اموراتشان آن را لگد مال میکنند، میخواهند چرخ های قدرتمند پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند. در حالی که نمیدانند به زودی همه مستکبران با اتحاد محور مقاومت، به درک واصل خواهند شد. 

جمهوری اسلامی ایران از زمان شکل گیری توسط امام خمینی(ره) تا کنون که تحت رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای با پشتوانه ملت ولایتمدار، در کنار مسضعفان جهان بوده و در مقابل زیاده خواهی ظالمان ایستادگی نموده است و این راه مقدس تا ظهور منجی عالم بشریت(عج) ادامه خواهد داشت. حمایت از مظلوم اگر برای دولت های مستکبر فقط نوشته ای به عنوان حقوق بشر است، برای جمهوری اسلامی ایران و مردم غیرتمندش یک اصل و باور است. باوری که تا آخرین قطره خون از آن دست نخواهند کشید. 
یوم ا... 13 آبان یادآور شکست مفتضحانه آمریکای پلید در مقابل آرمان های انقلاب اسلامی است که درس نگرفتن از آن برای دولتمردان بی سواد آمریکایی، جز شکست عایدی دیگری نداشته و اتحاد ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران مشت محکمی بر دهان آمریکا و همپیمانانش خواهد بود. 
در ماه های اخیر آمریکای جنایتکار با اعمال تحریم های ظالمانه غذایی، مالی، دارویی،آموزشی و... زندگی مردم جمهوری اسلامی ایران را با مشکل مواجه نموده است و متاسفانه همه سازمان های بین المللی سکوت اختیار نموده و فضا را برای ظلم ظالمان فراهم تر می نمایند. حال در این میان چند سوال از سازمان های بین المللی طبق اعلامیه حقوق بشر که همواره مورد تائید و حمایت کشورهای اروپایی و غربی می باشد، مطرح می گردد: 
1) آیا طبق ماده یک اعلامیه جهانی حقوق بشر حرمت و حقوق همه انسان ها باهم برابر نیست؟ 
2) آیا هدف از تاسیس سازمان عفو بین الملل جلوگیری از پایمال شدن حقوق انسان ها در سطح دنیا نیست؟ 
3) آیا طبق ماده بیست و شش اعلامیه جهانی حقوق بشر نباید دستیابی به آموزش عالی به شکلی برابر برای تمامی افراد و بر پایه شایستگی‌های فردی صورت پذیرد؟ پس چرا آموزش مرتبط با امور هسته ای برای ایرانیان مقدور نمی باشد؟ 
4) آیا ماده سی اعلامیه جهانی حقوق بشر نمی گوید که" در این «اعلامیه» هیچ چیز نباید به گونه ای برداشت شود که برای هیچ «حکومت»، گروه یا فردی متضمن حقی برای انجام عملی به قصد از میان بردن حقوق و آزادی های مندرج در این «اعلامیه» باشد"پس چرا استکبار جهانی حقوق همگان را پایمال می کنند؟ 
و در پایان سوال اساسی ما: 
چرا سازمان های بین المللی به عنوان نهادهای نظارتی جهان در مقابل چنین اعمال ظالمانه سکوت اختیار کرده اند؟ 
این سوالات و سوالات کثیری از این قبیل در ذهن همگان بی پاسخ مانده است!!! 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، مجمع اسلامی دانشجویان، بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ضمن گرامیداشت یوم ا... 13 آبان، با محکوم نمودن اقدامات خصمانه،غیر انسانی و غیر اخلاقی آمریکا و رییس جمهور بی هویتش، به سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر اعلام میدارند که بهتر است این سازمان ها ضمن پایان دادن به سکوت معنی دار خود با تنظیم و ارائه منشوری الزام آور و جهانی سعی در جلب اعتماد افکار عموم به ویژه ملت های آزاده جهان نموده و به وظیفه خود عمل نماید و مطمئن باشند که در اینصورت مورد حمایت همه جهانیان خواهند بود وگرنه به زودی استخوان های استکبار جهانی و مزدوران حیوان صفتشان زیرچرخ های مقاومت اسلامی خرد خواهند شد.

انتهای پیام/