کد خبر: 6979 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در اردبیل

وادادگی دشمن برابر جبهه‌ مقاومت، نشانه زوال استکبار/بسیج دانشجویی نوک پیکان تحقق آرمان‌های انقلاب

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: عملکرد امروز دشمن حکایت از وادادگی آن دارد و این مهم نتیجه‌ای جز پسرفت استکبار جهانی ندارد.

وادادگی دشمن برابر جبهه‌ مقاومت، نشانه زوال استکبار/بسیج دانشجویی نوک پیکان تحقق آرمان‌های انقلاب

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، محمدجواد نیک‌روش صبح امروز در همایش گردهمایی مسئولین و شوراهای بسیج دانشجویی در اردبیل اظهار داشت: عملکرد روز دشمن نشان از وادادگی در برابر جبهه‌ مقاومت جوانان کشور بوده و این یعنی پسرفت و در مقابل عملکرد امروز کشور استوار ایران مقاومت بوده و یقین بدانیم که این مهم نتیجه‌ای جز پیشرفت ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه امروزه تفاوت تفکر انقلابی با تفکر لیبرالی به خوبی در دنیا عیان شده است، افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و طول تاریخ مردم کشور ما حلاوت پیروزی‌های بسیاری را چشیدند که نمونه بارز این پیروزی پیشرفت و ترقی در عرصه موشکی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: حدود 30 سال پیش وقتی امام راحل با توجه به عملکرد جوانان بسیجی دانشجو نگاه کرده و با قطعیت فرمودند که پیروزی شدنی است یقین بدانیم که امام در آن زمان از اوضاع اقتصادی کنونی کشور و مقاومت‌هایی که قرار بود از سوی جوانان انجام شود اندک آگاهی داشتند.

نیک‌روش با تاکید بر اینکه امروز مبدا تحول در کشور جمهوری اسلامی ایران دانشجوها هستند، گفت: پیش‌بینی فراز و فرود کنونی کشور در زمان صدور حکم و فرمان تشکیل بسیج دانشجویی نمیتوانست جز با تفکر بسیجی بنیان نهاده شود.

وی اظهار کرد: در طول تاریخ انقلاب تفکر و مسیری که امام راحل افق آن را پیروزی و سربلندی می‌دیدند هسته‌های مقاومت بودند و این هسته‌های مقاومت همان دانشجویان بسیجی هستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بر ضرورت تولید علم در عرصه کنونی تاکید کرد و گفت: تولید علم باید مبتنی بر آرمان‌ها و نیازهای انقلاب باشد و در این مسیر دانشجویان پیشقدم‌تر از سایر اقشار هستند.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه بسیج دانشجویی کشور در تمامی عرصه‌ها پیشگام بوده و تمام تلاش این مجموعه بر این است که بتواند گرهی از مشکلات مردم باز کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: خوشبختانه با همت و تلاش بسیج دانشجویی و مردم توانسته‌ایم مشکلات زیادی که در برخی کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی وجود داشت حل کنیم و خنده را بر لبان کارگران کارخانجات و کارگاه‌ها جاری کنیم.

وی از اعزام دانشجویان بسیجی به مناطق محروم برای عمران و آبادانی خبر داد و افزود: در این زمینه نیز بسیج دانشجویی اقدامات مناسبی انجام داده و هر روز این اقدامات گسترده‌تر می‌شود.

نیک‌روش بیان کرد: امروز بسیج دانشجویی در عمران مناطق محروم پیشگام است و با همت و تلاش دانشجویان تحول عظیمی در عمران و آبادانی مناطق محروم ایجاد شده است.

وی پیگیری مطالبات مردم را نیز از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: بسیج دانشجویی همیشه پشتیبان مردم بوده و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد.

نیک‌روش اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی است که در این زمینه برنامه‌ریزی منسجمی انجام یافته و این امر ادامه‌دار است.

وی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت و شجاعت در جامعه هستند که با هوشیاری دانشجویان تمام نقشه‌ها و توطئه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور پیشرفت و اقتدار دانشجویان در عرصه‌های مختلف را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: روز به روز این پیشرفت‌ها افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه این مبدا و منشا بودن را باید باور داشت،‌ افزود: دانشجوی بسیجی در واقع مبدا تحولات و هسته مقاومت در کشور ما می‌باشد که وقتی چند دهه قبل امام راحل فرمان تشکیل چنین تشکلی را صادر کرد از موفقیت و سربلندی صد درصدی این قشر یقین داشت و از افتخاراتی که قرار بود بعدها با قدرت این تشکل علم‌محور حاصل شود آگاهی داشت.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: بزرگترین مبارزه با آمریکا در طول تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تا به اکنون خدمت به مردم مستضعف بزرگترین مبارزه با دشمن و در راس آن آمریکا بوده است.

پرزور به اهمیت و ارزش تولید علم توسط دانشجویان بسیجی در کشور و در مقابله با دشمن تاکید و بیان کرد: امروزه تولید علم توسط دانشجویان بسیجی می‌تواند یکی از بازوان اصلی پیروزی جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‌های خبیثانه دشمن تلقی شود.

وی اظهار کرد: رشد و تعالی‌های پی در پی انقلاب اسلامی و پیروزی‌هایی که در طول این 4 دهه به دست آمده است بی‌شک غیرقابل متاثر از بسیج دانشجویی نبوده است و ما اگر به تاریخچه انقلاب نگاهی بیاندازیم خواهیم دید که بسیج دانشجویی در تمامی این سالها و در تمامی عرصه‌ها حضوری پررنگ و سازنده داشته است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: امروزه بسیج دانشجویی با چنان ابهت و اقتدار نوک پیکان تحقق آرمانها و اهداف انقلاب کبیر اسلامی است و دقیقا دشمن و استکبار جهانی از همین یک مهم به شدت هراس و واهمه دارد.

انتهای پیام/ج