کد خبر: 6988 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱

به یاد شهدای بسیج انجام گرفت؛

غبار روبی مزار شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی+ تصاویر

جمعی از دانشجویان اردبیل با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیج با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند

غبار روبی مزار شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های اردبیل به نمایندگی از دانشجویان استان  با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیج در عرصه های انقلاب، با ارمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در این مراسم به توطئه های روز افزون دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ایران به عنوان پرچمدار نهضت بیداری در جهان اشاره کرد و گفت: شهدا الگوهای تمام نشدنی برای جوانان به خصوص دانشجویان هستند چراکه این ستارگان درخشان با تلالو در ادوار زمان می توانند راهگشای خوبی برای جوانان در مسائل مختلف شوند.

وی در پایان سخنان خود از دانشجویان خواست تا با عمل به سیر عملی شهدا علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمنان در بصیرت افزایی مردم در جامعه نیز نقش و رسالت خود را به درستی ایفا کنند.

قرائت زیارت عاشورا، قرائت سوره یاسین، غبارروبی و گلباران مزار شهدا توسط دانشجویان از جمله برنامه های این مراسم در تپه دیده بان دانشگاه محقق اردبیلی بود.

 

 

انتهای پیام/ج