کد خبر: 7006 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵

جانشین مجمع بسیج

آمریکا لگدمال کننده انسانیت است/ عمل به قانون اساسی، معیار انقلابی بودن مسئولین است

جانشین مجمع بسیج در جمع دانشجویان اردبیل به تبیین معیارهای انقلابی بودن پرداخت و گفت: ایراد برخی از مسئولین کشور عمل سلیقه ای و اجرا نکردن قانون اساسی برگرفته از مبانی اسلام است.

آمریکا لگدمال کننده انسانیت است/ عمل به قانون اساسی، معیار انقلابی بودن مسئولین است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز همایش جوانان مومن انقلابی با حضور دانشجویان بسیجی و سخنرانی داوود گودرزی جانشین مجمع بسیج و رییس سابق سازمان بسیج دانشجویی کشور در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد ادبیل برگزار شد.

وی بازگشت به مبانی انقلاب و عمل به قانون اساسی را تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی عنوان کرد و گفت: ما برای اینکه بتوانیم اقتصاد کشور را درست کنیم باید به واقعیت های موجود در کشور پی ببریم تا بتوانیم با بازگشت به مبانی انقلاب و عمل به قانون اساسی که اشخاص تراز اول انقلاب چون شهید بهشتی و یارانش آن را تدوین کردند، عمل کنیم.

وی به چرایی مرگ بر آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: دولت آمریکا نماد لگدمال کردن انسانیت در جهان است چراکه وجود 100 زندان آمریکایی مخوف در خارج این کشور و غارت ده ها میلیون نفر از مردمان آفریقا  و استثمار آنها بعنوان برده در طول تاریخ خود گویای خوی استکباری این دولت است به همین خاطر طبق مفاهیم برگرفته از قران کریم شامل شعار مرگ بر امریکا می شود.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا ضد بشر است، گفت: آمریکا به دلیل اینکه انقلاب اسلامی در ایران در صدد ایجاد جامعه اسلامی و به دنبال ان برپایی حکومت اسلامی در جهان است با ایران دشمنی می کند گفت: دولت ریگان در ابان سال 58 قطعنامه تحریم ایران را صادر کرده و این تحریم ها همچنان ادامه یافته و هر سال نیز بر مفاد این افزوده می شود.

جانشین مجمع بسیج کشور در ادامه سخنان خود به ویژگی های جامعه اسلامی پرداخت و گفت:حل دغدغه معیشت مردم،از بین بردن تبعیض، تولید ثروت داخلی، توزیع عادلانه منابع ملی بین مردم( بهره مندی همه مردم از بیت المال)از جمله اهداف تشکیل جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم در جامعه اسلامی زندگی معنوی دارند گفت: هدف از ایجاد حکومت اسلامی جاری شدن احکام اسلام در جامعه است.

گودرزی به مشکلات کنونی کشور اشاره کرد و گفت: برخی از این مشکلات خارجی است ولی اغلب ان داخلی است و بچه های جریان انقلاب نیز در این مورد مقصر هستند چراکه در موقع لازم وارد عمل نشده و اجازه عرضه اندام به جریان غیر انقلابی دادند

وی اغلب مشکلات فعلی کشور را نشات گرفته از دست اندازی های جریان غیر انقلابی دانست  و گفت: جریان نفاق با نفوذ در سیستم اداره کشور در تمام دولت ها بیشترین نقش را در جل گیری از پیشرفت کشور بر عهده دارد

این مقام مسئول علت اصلی دشمنی استکبار با ملت ایران را روحیه استقلال طلبی مردم دانست و گفت: آمریکا و ایادیش تنها به دلیل اینکه ایران می خواهد در تمام  ابعاد مستقل باشد  و زیر چکمه های سربازان امریکایی قرار نگیرد با ملت ایران دشمنی می کند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جریان انقلابی و غیر انقلابی اشاره کرد و گفت:مبانی فکری و گفتار و عمل بیانگر تفاوت های جریان انقلابی با غیر انقلابی است.

این خبر در حال تکمیل است...