پربازدیدترین ها

کد خبر: 7018 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵

با محوریت دانشجوی شهید ابوالحسني برگزار شد

یادواره شهدای شهرستان پارس آباد در دانشگاه پیام نور

یادواره شهداي شهرستان پارس آباد با محوریت سرداران شهید و دانشجوی شهید ابوالحسنی در دانشگاه پيام نور واحد پارس آباد برگزار شد.

یادواره شهدای شهرستان پارس آباد در دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مراسم یادواره شهداي شهرستان پارس آباد روز شنبه با محوریت سرداران شهید و دانشجوی شهید غلامحسين ابوالحسنی با حضور فرماندار، بخشدار بخش مركزي، فرماندهان سپاه و هنگ مرزي، جمعی از مسئولین شهرستاني، خانواده های معظم شهدا، روسای دانشگاه ها، اعضای هیئت علمی، اساتید و جمعی از دانشجویان در دانشگاه پيام نور واحد پارس آباد برگزار شد

 

علي علايي در یادواره شهدا و سرداران شهيد شهرستان پارس آباد كه با محوريت دانشجوي شهيد ابوالحسني برگزار شد، با اشاره به مقام و جایگاه والای شهدا گفت: همه ما مدیون شهدا و خانواده های بزرگ شهدا هستیم كه با همت، ایثار و شهادتشان باعث شدند تا وجبی از خاک این نظام به دست دشمن نیافتد

وي با بيان اينكه بايستي عهد و پیمانمان را با شهدا محکم تر كرده تا فردای قیامت شرمنده امام و شهدا نشويم، افزود: شهدای ما از جانشان گذاشتند تا امنیت در کشورمان پايدار بماند و اين مهم در سايه رهبري داهيانه امام راحل (ره) و وجود رهبر معظم انقلاب در راس نظام كه جزء بزرگترین الطاف الهی است شكل گرفت و باید شکرگزار این نعمت باشیم.

فرماندار پارس آباد همچنين با اشاره به اينكه ضرورت دارد فضای جامعه به سمت و سوي فرهنگ ايثار و شهادت كشيده شود، ادامه داد: متاسفانه امروز فضای مجازی به گونه اي هویت ما را گرفته است كه ما باید اصالت خودمان را در قبال شهدا حفظ كرده و منافع ملی را به منافع شخصی و سیاسی نفروشیم.

وي ضمن تقدیر از بانیان برگزاري این يادواره اظهار داشت: نياز هست مراسمات و یادواره های شهدا به سمت و سوي دانشگاه ها و مراکز علمی سوق داده شود و برگزاری آن تنها به مساجد ختم نشود.

علايي با تاکید بر ديدار و سركشي مسئولين از خانواده های شهدا تصريح كرد: خانواده های شهدا نیازي به لوح يا كادوي ما ندارند بلکه ما نیازمند دعای خیر آنان در اجرای مسئولیت های محوله خود هستیم.

در ابتداي اين مراسم معززي سرپرست دانشگاه پيام نور واحد پارس آباد نيز ضمن خيرمقدم گويي گفت: امنیت و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت ها و جانفشانی ها شهدا و ایثارگران عزیز هستیم چون اینها بودند که همیشه در صحنه و برای پشتیبانی از کشور عزیزمان و مردم بودند.

مداحي و پخش كليپ از برنامه هاي اين مراسم بود.

گفتني است، اين يادواره روز شنبه 4 آذر و همزمان با هفته بسيج، به همت بسيج دانشجويي و دانشگاه پيام نور واحد پارس آباد با حضور فرماندار، بخشدار بخش مركزي، فرماندهان سپاه و هنگ مرزي، جمعی از مسئولین شهرستاني، خانواده های معظم شهدا، روسای دانشگاه ها، اعضای هیئت علمی، اساتید و جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه پيام نور واحد پارس آباد برگزار شد.