کد خبر: 7036 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

عدالت محوری در رأس امور دولت قرار گیرد/ نمایندگان مجلس شفاف سازی کنند

نماینده مردم ارومیه در مجلس در اردبیل با بیان اینکه همه چیز در مورد کارها و اقدامات دولت باید شفاف سازی شود، گفت: امروز برخی از نمایندگان مردم در مجلس خواستار شفاف سازی هستند.

عدالت محوری در رأس امور دولت قرار گیرد/ نمایندگان مجلس شفاف سازی کنند

به گزارش خبرنگا ابصارخبر، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس عصر امروز در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد  با بیان اینکه اردبیل به عنوان مهد تشیع در دنیا شناخته شده است، گفت: امروز مردم ایران اردبیل را باغیرت و تعصب مردمانش می شناسند.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برمبنای آزادی بنا ‌شده است گفت: برمبنای همین آزادی است که ما امروز می‌توانیم در گفتارمان آزادی بیان داشته باشیم و به راحتی حرف خود را بگوییم و مطالبه گری کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دانشجو باید شجاع باشد، تصریح کرد: دانشجویان و جوانان باید ضمن تبعیت از  اسلام ،برای آینده کشور و مملکت خود تلاش کنند و به دشمنان اجازه دخالت در امور کشور و حتی اظهار نطر را نیز ندهند.

وی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران  روز به روز بالا می‌رود، گفت: دشمنان این  بدانند که مردم و جوانان این دیار باتمام وجود خواستار کشور، مملکت و نطام خود هستند و برای اقتدار و عزت جمهوری اسلامی دست از هیچ تلاش و کوششی بر نمی‌دارند.

قاضی پور در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: همه چیز در مورد کارها و اقدامات دولت باید شفاف سازی شود و اگر امروز برخی از نمایندگان مردم در مجلس دعوا می‌کنند خواستار شفاف سازی هستند و دولت باید عدالت محور کار خود را پیش ببرد.